Povinné parametre, produktový kod i správne vyplnený PRODUCTNAME má pomôcť inzerentom na Heureke k lepším výsledkom

Heureka pre lepšie vyhľadávanie produktov uvádza nové contentové zmeny. Sprísnila pravidlá v ďalších kategóriách ako sú napríklad bazény, brúsky, píly a v celej kategórii dielňa. Heureka svojim inzerentom radí, aby začali používať PN, teda produktový kód.

Nové pravidlá by mali docieliť lepšie párovanie postupne vo všetkých sekciách, kde sa to dá. Inzerenti by teda mali myslieť na správne vypĺňanie PRODUCTNAME a to informácie výrobca – produktový rad – produktový kód – farbu / veľkosť. V PRODUCTNAME by sa mali teda objaviť všetky zásadné informácie ako napríklad v kategórii detských batôžkov by určite nemala chýbať jasne označená varianta farby, či obrázku. Ako si v Mergade môžete jednoducho PRODUCTNAME nastaviť sa dozviete v tomto videu.

Ďalšou zmenou je zlúčenie niektorých kategórií, aby sa vyhlo duplicite a na základe správneho PRODUCTNAME a vyplneného tagu PARAM by zákazníci nemali mať problém s vyhľadaním produktu. Príkladom zlúčených kategórií je sekcia Zrkadlá a Kupeľňové zrkadlá, či Dekoratívne sviečky a Vonne sviečky. Pokiaľ neviete ako si tag PARAM vyplniť, pozrite sa na tento článok Naopak vlastné kategórie dostanú napríklad proteinové tyčinky, pennové puzzle a v kategorii parfumy sa začne rozlišovať, či sa jedná o ženský, mužský, či unisex. Určite by ste nemali zabudnúť, že dochádza k postupnému aktivovaniu povinných parametrov, ich zoznam nájdete tu. Odporúčané názvy pre jednotlivé sekcie zas tu. Zdroj: heureka.sk 

Natália Saganová

V Mergade začínala Natálka ako copywriterka a preto môžete naraziť na jej staršie články. Teraz ju najčastejšie uvidíte pred hľadáčikom kamery a pod jej rukami vzniká aj každoročný MergadoFest. Šéfka nášho tímu nepohrdne dobrým jedlom a cestovaním, najlepšie dohromady. Je milovníčka jógy, dobrej knihy a tancovania.