Elementy považujeme za základné stavebné kamene XML feedov, sú v nich skryté informácie o našom tovare. Kam presne sa ale na tovarových vyhľadávačoch prepisujú?

Postupne sa v tomto seriáli pozrieme na jednotlivé z nich. Začneme jedným z najznámejších tovarových porovnávačov – Zboží.cz. Nižšie na porovnaní vidíte, ktoré elementy sa v detaily produktov vôbec nezobrazujú. Pri naplňovaní týchto elementov tak môžete premýšľať o tom, ako sa kde budú vynímať – náplň by samozrejme mala byť v súlade so špecifikáciou XML feedu.
 
Zároveň sa oplatí nezabúdať ani na elementy v pozadí – niektoré slúžia k vyhľadávaniu a pokiaľ budú obsahovať kľúčové slová, privedú vám návšetevníkov. Podobne element MANUFACTURER nie je na Zboží.cz priamo vidieť, ale je prítomný v elemente PRODUCT a zobrazí sa v nadpise, kde môže hrať dôležitú úlohu.
 
Náš tip: Používate elementy EXTRA_MESSAGE nebo IMG_URL.
 
Pomocou tiahla môžete pozorovať, na ktorom mieste na stránke sa zobrazujú jednotlivé elementy.
 
 

<

Natália Saganová

V Mergade začínala Natálka ako copywriterka a preto môžete naraziť na jej staršie články. Teraz ju najčastejšie uvidíte pred hľadáčikom kamery a pod jej rukami vzniká aj každoročný MergadoFest. Šéfka nášho tímu nepohrdne dobrým jedlom a cestovaním, najlepšie dohromady. Je milovníčka jógy, dobrej knihy a tancovania.