Chystáme prvýkrát Copy na stojáka

Po úspešnej celodennej akcii MergadoFest sme sa rozhodli usporiadať komornejšiu podvečernú akciu pod názvom Copy na stojáka. Pozývame všetkých copywriterov, i priaznivcov písaného slova na krátky program tvorený z dvoch 45 minútových blokov, ktorý sa bude konať 29. novembra o 18:00 v Nekavárne

Nákupy na sociálnych sieťach

Prvý blok povedie Ondřej Pešák, mediálny nadšenec a odborník, ktorý si sám dobrovoľne hovorí „profesionálna socka“. Momentálne pracuje ako manažér online marketingu v OxyShope. Miluje analytiku a bez čísel v marketingu nežije. Keď nie je v práci, je z neho nadšený fotograf a vášnivý hráč Magic The Gathering.

Jeho zhruba 20 minutová prednáška sa bude venovať téme nákupného procesu a tomu, aký obsah skrz sociálne siete vytvárať. Pozrie sa na to, kde sa zákazník nachádza vo svojom nákupnom/ rozhodovacom procese pri prezeraní Facebooku a podľa toho poradí, ako upraviť vaše posty. Po prednáške bude nasledovať diskusia a malá pauza.

Napísané a bodka?

Druhý blok povedie Petr Sliž, ktorý je copywriterom v spoločnosti Okay s.r.o. Prezradil na seba, že mesačne zvládne precestovať 3000 km do práce a z práce, natextovať 20 newslettrov, 8 príspevkov na Facebook, 6 billboardov, 4 rádiospoty, 2 ľúbostné listy, 1 pochybnú rýmovačku a ďalšie texty rôznych formátov. Zvyčajne so sebou všade nosí spánkový deficit a pozitívny prístup k životu.

Jeho témou bude vyhodnocovanie obsahu rôznych mediatypov pohľadom copywritera. Pozrie sa na to, čo sa deje s textami po ich napísaní, či ich vôbec niekto číta, alebo pamätá. Aká je ich ideálna dĺžka a či je dôležitý obsah alebo objem. Priestor bude aj na diskusiu. 

Na udalosť sa môžete prihlásiť na následujúcom odkaze.

Tešíme sa na Vás!

Pridať nový komentár