Copy na stojáka #3 vám zachráni život

Copywriterských vzdelávacích akcií nikdy nie je dosť a preto sme si vymysleli Copy na stojáka. Včera sme sa už po tretíkrát stretli s nadšencami písaného slova u nás v Nekavárne. Naše pozvanie prednášať prijal Martin Brablec z Obsahovej agentúry. A to samo o sebe sľubovalo dobrú akciu.

A neboli sme ďaleko od pravdy. Aj napriek silnej konkurencii krásneho počasia a zápasu Kométy bola hojná účasť a atmosféra výborná. Nekavárna bola plná začínajúcich, i ostrieľaných copywriterov, ktorí boli zvedaví, ako posunúť svoje kariérne vzdelávanie.

Martin Brablec hneď na začiatku sľúbil, že prednáška všetkým prítomným zachráni život. V čom? Napríklad v tom, že nám pripomenul, že pekné slohy zo strednej školy nestačia a je potrebné dostávať spätnú väzbu, či už pozitívnu, tak najmä tú negatívnu. A skratky sa neoplatia. Ako to myslí? Dozviete sa z videa!

Pridať nový komentár