Ecommerce tipy #14 – Ako na obsahový marketing #2

Minule vám Martin Čtvrtníček z BESTETO predstavil formy obsahového marketingu. Dnes sa s nim pozrieme na možnosti vývoja e-shopu, ktorý spracováva nové formy obsahu ako je napr. blog, či fórum. Ďalej si vypočujeme, ako si zjednodušiť prácu pri tvorbe obsahu a ako udržať dlhodobý plán.

Vyšších predajov a návštevnosti docielite pomocou kvalitného obsahu

Máte už rozbehnutý e-shop a premýšľate, ako s ním získať väčšiu návštevnosť? Využite ďalšie formy obsahu, ktoré s e-shopom môžete spojiť. Typicky nimi sú blog, či fórum vďaka ktorým budete na svoj web generovať obsah nie len vy, ale aj užívatelia. Týmito dvomi hlavnými spôsobmi ovplyvníte návštevnosť e-shopu prostredníctvom obsahu. Kam blog umiestniť? Ako zistiť, kto je moje cieľové publikum a ako s ním komunikovať? Čo pri príprave blogu ďalej dodržiavať? Aké sú najčastejšie chyby e-shopov pri tvorbe obsahu?

Odpoveď na všetky tieto otázky nájdete v Ecommerce tipoch #14.

Audiozáznam videa si pustite na našom podcaste MergadoToGo.

 

Mohlo by vás zaujímať:

Ecommerce tipy #13 – Ako na obsahový marketing #1

Obsahový marketing je rozsiahle téma, ktoré ponúka veľa možností, ako lepšie osloviť potencionálnych zákazníkov. V trinástych Ecommerce tipoch vám Martin Čtvrtníček z agentúry BESTETO predstaví jeho najčastejšie formy.

29.03.2019
Ecommerce tipy #12 – Ako na mailing pre e-shopy

Dvanáste Ecommerce tipy vám poradia, ako na mailing. Martin Čtvrtníček vám vo videu popíše, aké sú základní typy mailingu pre váš obchod a aké sú ich možnosti. Pochopíte, prečo je dobré so zákazníkmi často komunikovať, prečo by ste mali zasielať vlastné dotazníky spokojnosti, alebo akým spôsobom adresáta e-mailu prinútiť k akcii.

28.02.2019
Ecommerce tipy #11 – Inzerentné systémy

V jedenástych Ecommerce tipoch s Martinom a Natálkou naviažeme na prechádzajúci diel o PPC systémoch. Tentokrát si popíšeme, ako pracovať s inzertnými systémami Google Ads a Sklik. Preberieme, ako sa členia kampane a reklamné zostavy, čomu všetkému sa pri nastavovaní kampané venovať a na čo si dávať pozor. Na záver nám Martin povie niekoľko tipov, ako automatizovať kontrolu kampaní.

11.01.2019
Ozveny Reshoperu 19: Rozhovor s Filipom Podstavcom, Marketing Miner

Ďalším, koho sme na veľtrhu Reshoper ulovili pre rozhovor, bol vlastník nástroja Marketing Miner, Filip Podstavec. Prebrali sme spolu, ako ich nástroj špecializujúci sa na SEO funguje, kde všade vám pomôže a ako by mali jeho noví užívatelia postupovať.

26.02.2019

Pridať nový komentár