Fotoreport: Mergado sa záčastnilo ShopCampu

Je streda večer. Užívame si jesenné slnko a Pražákom trochu závidíme ich Náplavku. So zotmením sa zdviháme, odolávame nočným zvodom pražských barov a ideme spať. Sme totiž profíci, ktorí vedia, ako náročná je celodenná účasť na konferencii. Zajtra je ShopCamp a my chceme opäť zažiariť na poli českej e-commerce.

Nové stretnutia a známe tváre

Budova ČVUT na Dejvickej, v ktorej sa piaty ročník ShopCampu koná, sa pomaly plní kolegami z rad vystavovateľov. Postaviť stánok nám rok od roku trvá menej času. Čas pred zahájením konferencie trávime obhliadkami miest, na ktorých natočíme rozhovory pre Mergado TV a raňajkami v podobe chlebov a koláčov. S desiatou hodinou začínajú prvé prednášky a workshopy. Celý komplex sa plní hosťami, ktorí sa miesia do posluchární i medzi stánky vystavujúcich. Každý sa chopí svojich úloh a vyrážame shopcampovať.

Postaviť stánok nám rok od roku trvá menej času.

Konzultácie a workshopy

Veľtrhy a konferencie v Mergade využívame najmä pre priblíženie našej ponuky novým záujemcom. Na našom stánku preto od rána prebiehajú bezplatné konzultácie. Svoje želiezka v ohni máme aj v programe workshopov. Naši skúsení prednášajúci Pavel a Luděk vo svojich workshopoch predstavujú, o aké novinky sa Mergado v priebehu roka obohatilo a ako ho využiť na expanziu do zahraničia. Keď máme trochu voľna, ideme si vytočiť niektorú z cien na kolese šťastia alebo obedujeme v jednom z troch pristavených stánkov s ponukou autentického jedla z rôznych kútov sveta. Po obede využívame trochu volného času na bitku v detskom pinpongu, aby sme sa opäť vrátili do zhonu prednášok, konzultácií a rozhovorov.

Obedujeme v jednom z troch pristavených stánkov s ponukou autentického jedla z rôznych kútov sveta.

Rozhovory a video obsah

Hlavnou úlohou copy tímu je nazbierať čo najviac kvalitného materiálu pre blog a Mergado TV. V priebehu celého dňa preto navštevujeme prednášky a workshopy a z rečníkov vyberáme tých, z ktorými natáčame rozhovory. Máme radosť, že sa nám podarilo zastihnúť Petru Mikuláškovú, ktorej sme sa pýtali na to, čo si myslí o automatickom biddingu. Pozvanie do nášho improvizovaného štúdia prijal aj Stanislav Vasko, ktorý hovoril o téme pochopenia správania návštevníkov e-shopu pomocou Google Analyticis. Tešiť sa tiež môžete na rozhovor s Janom Slezákem z Skliku a s Kateřinou Nejedlou zo Zboží.cz.

Hlavnou úlohou copy tímu je nazbierať čo najviac kvalitného materiálu pre blog a Mergado TV.

Je štvrtok v noci. S kolegami sa v Brne na stanici rozchádzame domov. Účasť na konferenciách je náročnejšia ako normálny deň v kancelárii, to vieme. Ale nikomu to nevadí. Mergado je rado medzi ľuďmi – či už známymi alebo novými zákazníkmi. A je rado, že sa ich počet stále zvyšuje. Ďakujeme organizátorom zo Shopsys a Shoptet. Budúci rok sa na ShopCampe uvidíme znovu.

Pridať nový komentár