GLAMI po novom vyžaduje informácie o materiáli produktu

Porovnávač módy GLAMI predstavil ďalšiu novinku, ktorá ma jeho užívateľom pomôcť získať viac zákazníkov, ktorí majú o ich tovar skutočný záujem. Ak inzerujete na GLAMI, po novom budete pri oblečení, obuvi a doplnkoch musieť povinne uvádzať jednu z informácií, ktorá najviac ovplyvňuje rozhodnutie zákazníkov – z akého materiálu sú vaše produkty.

Informácia o materiáli rozhoduje

Vďaka prieskumom Fashion (Re)search GLAMI zistilo, ako dôležité je pre zákazníkov poznať materiál produktu. Vďaka tejto informácii si zákazníci pri nákupe online lepšie predstavia, ako nimi vybraný kúsok naozaj vyzerá. GLAMI chce v budúcnosti parameter materiálu využívať tie ako jeden z filtrov jeho fashion katalógu. Preto bude po novom vyžadovať zasielanie infa o používaných materiáloch jednotlivých kusov tovaru.

Majte všetko pripravené do začiatku augusta

1. augusta 2019 GLAMI prestane zobrazovať produkty bez uvedeného materiálu. Ak nestihnete zareagovať včas, hrozí vám, že prídete o inzerciu produktov, kde nebude parameter materiálu uvedený. Zapracujte tento parameter včas do vášho feedu. Informácie o materiáli zasielajte pre každý produkt zvlášť.

Pri produktoch s viac zložkami (zvyčajne bundy, topánky, batohy atď.) musíte GLAMI inforpovať o percentuálnom zastúpení materiálu vybraného produktu. Pri týchto produktoch doplňte element <PARAM_NAME>materiál</PARAM_NAME> o názov zložky (podšívka, výplň, podrážka atď.), ale zakaždým ponechajte kľúčové slovo „materiál“.

Informácie o materiáli posielajte vždy v lokálnom jazyku (napr. pre slovenské GLAMI v slovenčine). Ak informácie o materiáli tovaru nemáte, vyžiadajte si ich od vašich dodávateľov.

Príklad špecifikácie materiálu trička na GLAMI. Zdroj: glami.cz
Príklad špecifikácie materiálu bundy na GLAMI. Zdroj: glami.cz

Buďte pripravený na zavedenie tejto dôležitej novinky na GLAMI. Overte, aké všetky informácie o produktoch posielate vo feede a doplňte podstatné dáta, ktoré chýbajú. Spravujte inzerciu na GLAMI pomocou Mergada a využili by ste odbornú pomoc? Napíšte nám na našu podporu.

 

Mohlo by vás zaujímať:

 

Zdvihnite predaj módy v roku 2021. Pomocou informácií a noviniek zo špecializovaných porovnávačov

Premýšľate, ako tento rok zvýšiť obrat v online predaji módy či nábytku? Porovnávač GLAMI v rámci projektu Fashion (Re)search zverejnil prehľad módnej e-commerce za 2020. Jeho tipy vám ukážu cestu, ako zefektívniť fungovanie vášho obchodu. A ak inzerujete na Biane, môžete začať využívať novú administráciu e-shopu.

02.02.2021
Ako nastaviť známe služby pre e-shop na WooCommerce? Zvládnete to s Mergado Packom

Využívate pre svoj e-shop platformu WooCommerce? A viete, že s bezplatným nástrojom Mergado Pack si dokážete implementovať populárne reklamné služby na jednom mieste? Aby ste si nastavili nástroje ako GLAMI pixel, Heureka meranie konverzií či Google Ads správne, sledujte sériu praktických videonávodov.

28.01.2021
Prilákajte ďalších zákazníkov. Pomôžu vám predvianočné vychytávky z porovnávačov

Porovnávače tovaru a e-shopové riešenia si pripravili pre užívateľov pred Vianocami užitočné vylepšenia. Aké nové funkcie pribudli do Shoptetu, GLAMI či Heureky? Zorientujte sa v novinkách a získajte pomocou nich zákazníkov, ktorí si nechávajú nákup na poslednú chvíľu.

03.12.2020

Pridať nový komentár