GLAMI po novom vyžaduje informácie o materiáli produktu

Porovnávač módy GLAMI predstavil ďalšiu novinku, ktorá ma jeho užívateľom pomôcť získať viac zákazníkov, ktorí majú o ich tovar skutočný záujem. Ak inzerujete na GLAMI, po novom budete pri oblečení, obuvi a doplnkoch musieť povinne uvádzať jednu z informácií, ktorá najviac ovplyvňuje rozhodnutie zákazníkov – z akého materiálu sú vaše produkty.

Informácia o materiáli rozhoduje

Vďaka prieskumom Fashion (Re)search GLAMI zistilo, ako dôležité je pre zákazníkov poznať materiál produktu. Vďaka tejto informácii si zákazníci pri nákupe online lepšie predstavia, ako nimi vybraný kúsok naozaj vyzerá. GLAMI chce v budúcnosti parameter materiálu využívať tie ako jeden z filtrov jeho fashion katalógu. Preto bude po novom vyžadovať zasielanie infa o používaných materiáloch jednotlivých kusov tovaru.

Majte všetko pripravené do začiatku augusta

1. augusta 2019 GLAMI prestane zobrazovať produkty bez uvedeného materiálu. Ak nestihnete zareagovať včas, hrozí vám, že prídete o inzerciu produktov, kde nebude parameter materiálu uvedený. Zapracujte tento parameter včas do vášho feedu. Informácie o materiáli zasielajte pre každý produkt zvlášť.

Pri produktoch s viac zložkami (zvyčajne bundy, topánky, batohy atď.) musíte GLAMI inforpovať o percentuálnom zastúpení materiálu vybraného produktu. Pri týchto produktoch doplňte element <PARAM_NAME>materiál</PARAM_NAME> o názov zložky (podšívka, výplň, podrážka atď.), ale zakaždým ponechajte kľúčové slovo „materiál“.

Informácie o materiáli posielajte vždy v lokálnom jazyku (napr. pre slovenské GLAMI v slovenčine). Ak informácie o materiáli tovaru nemáte, vyžiadajte si ich od vašich dodávateľov.

Príklad špecifikácie materiálu trička na GLAMI. Zdroj: glami.cz
Príklad špecifikácie materiálu bundy na GLAMI. Zdroj: glami.cz

Buďte pripravený na zavedenie tejto dôležitej novinky na GLAMI. Overte, aké všetky informácie o produktoch posielate vo feede a doplňte podstatné dáta, ktoré chýbajú. Spravujte inzerciu na GLAMI pomocou Mergada a využili by ste odbornú pomoc? Napíšte nám na našu podporu.

 

Mohlo by vás zaujímať:

 

Nastavte si doručenie do Vianoc na GLAMI a Zboží.cz

Špička vianočných nákupov je tu. Mnoho zákazníkov bude objednávať tovar na poslednú chvíľu a ich rozhodovanie do veľkej miery ovplyvní informácia o tom, či tovar dorazí včas pod stromček. Pozrite sa, ako nastavíte garanciu doručenie do Vianoc na GLAMI a Zboží.cz.

10.12.2019
Pochopte rozdiely medzi Heurekou a GLAMI

Každý porovnávač je iný a na obsah feedov má vlastné požiadavky. Konzultanti našej podpory sa často stretávajú s nezrovnalosťami užívateľov Mergada ohľadom špecifikácií jednotlivých porovnávačov. S tým sme sa rozhodli skoncovať. V tomto článku si popíšeme hlavné rozdiely medzi Heurekou a GLAMI, aby ste pochopili, čo je potrebné v Mergade nastaviť odlišne.

18.07.2019
Špecifikujte materiálové zloženie na GLAMI ľahko pomocou Mergada

Veľkou e-shoparskou témou poslednej doby je povinná podpora tagu PERCENTAGE, ktorý GLAMI zavádza od 1. 8. 2019. S aktuálnym relasom, ktorý prebehne 11.7. v 16 hodín, začne Mergado špecifikáciu materiálového zloženia pre GLAMI podporovať.

11.07.2019

Pridať nový komentár