GLAMI po novom vyžaduje informácie o materiáli produktu

Porovnávač módy GLAMI predstavil ďalšiu novinku, ktorá ma jeho užívateľom pomôcť získať viac zákazníkov, ktorí majú o ich tovar skutočný záujem. Ak inzerujete na GLAMI, po novom budete pri oblečení, obuvi a doplnkoch musieť povinne uvádzať jednu z informácií, ktorá najviac ovplyvňuje rozhodnutie zákazníkov – z akého materiálu sú vaše produkty.

Informácia o materiáli rozhoduje

Vďaka prieskumom Fashion (Re)search GLAMI zistilo, ako dôležité je pre zákazníkov poznať materiál produktu. Vďaka tejto informácii si zákazníci pri nákupe online lepšie predstavia, ako nimi vybraný kúsok naozaj vyzerá. GLAMI chce v budúcnosti parameter materiálu využívať tie ako jeden z filtrov jeho fashion katalógu. Preto bude po novom vyžadovať zasielanie infa o používaných materiáloch jednotlivých kusov tovaru.

Majte všetko pripravené do začiatku augusta

1. augusta 2019 GLAMI prestane zobrazovať produkty bez uvedeného materiálu. Ak nestihnete zareagovať včas, hrozí vám, že prídete o inzerciu produktov, kde nebude parameter materiálu uvedený. Zapracujte tento parameter včas do vášho feedu. Informácie o materiáli zasielajte pre každý produkt zvlášť.

Pri produktoch s viac zložkami (zvyčajne bundy, topánky, batohy atď.) musíte GLAMI inforpovať o percentuálnom zastúpení materiálu vybraného produktu. Pri týchto produktoch doplňte element <PARAM_NAME>materiál</PARAM_NAME> o názov zložky (podšívka, výplň, podrážka atď.), ale zakaždým ponechajte kľúčové slovo „materiál“.

Informácie o materiáli posielajte vždy v lokálnom jazyku (napr. pre slovenské GLAMI v slovenčine). Ak informácie o materiáli tovaru nemáte, vyžiadajte si ich od vašich dodávateľov.

Príklad špecifikácie materiálu trička na GLAMI. Zdroj: glami.cz
Príklad špecifikácie materiálu bundy na GLAMI. Zdroj: glami.cz

Buďte pripravený na zavedenie tejto dôležitej novinky na GLAMI. Overte, aké všetky informácie o produktoch posielate vo feede a doplňte podstatné dáta, ktoré chýbajú. Spravujte inzerciu na GLAMI pomocou Mergada a využili by ste odbornú pomoc? Napíšte nám na našu podporu.

 

Mohlo by vás zaujímať:

 

Získajte viac z GLAMI vďaka jeho novinkám na rok 2019

Fashion porovnávač GLAMI v roku 2018 opäť posunul svoje služby ďalej . Rozšíril pole pôsobenia do ďalších štátov, spustil rozsiahlu televíznu kampaň, e-shopom pomohol k nákupom v hodnote presahujúce 2 miliardy. Čo je tento rok pred ním? Aké novinky pre svojich užívateľov chystá?

01.03.2019
Rozšírte rady svojich zákazníkov počas jesenných zľavových akciách

Druhá polovica jesene prináša predajcom najväčšie zisky za celý rok. Do tohto obdobia sa v SR sústredí aj niekoľko zľavových akcií, ktoré k väčším ziskom pomáhajú. Zúčastnite sa ich aj s vašimi, či klientskými e-shopmi, je najvyšší čas sa pripraviť.

25.10.2018
GLAMI zavádza na jeseň niekoľko noviniek

GLAMI prichádza na jeseň s niekoľkými novinkami. Upravujú zobrazenie veľkostí oblečenia, i radenie produktov. Plánuje tiež zopakovať akciu GLAMI DAYS. Poďme sa na jednotlivé zmeny pozrieť podrobnejšie.

08.10.2018

Pridať nový komentár