Zviditeľnite sa pomocou ďalších Google platforiem

Článok bol publikovaný 14. 05. 2020
| 2 minúty čítania

Google Nákupy prichádzajú s novým spôsobom ako prepojiť ešte viac online obchodov s ich cieľovými zákazníkmi. Využite na to program služby Merchant Center, ktorý je dostupný už aj pre českých e‑shopárov. S jeho pomocou zobrazíte sortiment automaticky v neplatených výsledkoch na Googli. Poďme si novinku predstaviť bližšie.

Ukážte sa už aj na českých formátoch Googlu

Google Nákupy prinášajú s každou novou funkcionalitou lepšie možnosti pre e‑shopy a pomáhajú im dosiahnuť vyššie priečky vo vyhľadávaní. Výnimkou nie je ani spustený program Platformy na Google. Online obchodom umožní automaticky zobraziť produkty v neplatených výsledkoch na jeho hlavných platformách.

Zákazníci amerických e‑shopov funkciu úspešne otestovali a jej rozšírenie je už dostupné vo všetkých krajinách, kde sú služby Google Merchant Center k dispozícii.

Ako funguje Google novinka

Aby sa vaše produkty zobrazili v neplatených záznamoch na formátoch Googlu, potrebujete nahrať do tejto služby zdroj dát. Zákazníci následne uvidia váš tovar na platformách Obrázky Google, kartách Nákupy Google, vo funkcii Google Lens a vo Vyhľadávaní Google. Výhodou pre e‑shopy je bezplatné zapojenie obchodníkov a zobrazovanie sortimentu vo výsledkoch vyhľadávania.

Na zapojenie do projektu musí obchod dodržať pravidlá zobrazovania výrobkov v platformách Googlu a splniť viacero kritérií. Všetky sú prehľadne spísané v doporučených postupoch na stránke podpory Google Merchant Centra.

Nový projekt od Google vám poskytuje efektívny spôsob ako zacieliť nakupujúcich na viacerých frontoch zároveň. Google Nákupy sú dôležitý predajný kanál, ktorý vyžaduje kvalitne nastavenú inzerciu. Túto marketingovú službu ovládnete, ak sa na jej úpravy naučíte používať Mergado.

Mohlo by vás zaujímať:

Autor / Petra Marková / 14. 05. 2020

Slovenský trh a ľubozvučnú slovenčinu má v MERGADE na starosti content špecialistka Petra. Textuje, bloguje, prekladá a s vášňou tvorí obsah na sociálne siete. A keď práve nehľadá tie správne slová, venuje svoj čas bytovej džungli, pečeniu, kaviarňam alebo cestovaniu.

Pridať nový komentár

Obsah tohto poľa je súkromný a nebude verejne zobrazený.
By submitting a comment, you agree to the processing of personal data.