Heureka v novom: nový vzhľad Detailu obchodu

V utorok Heureka zaviedla nový vzhľad stránky Detail obchodu. Po zmene vzhľadu užívateľského účtu je to tak ich ďalší krok k responzívnejšiemu webu. Vďaka rozsiahlym užívateľským prieskumom by sa tak mal nový Detail obchodu stať prehľadnejším a viac ponúkať tovar, o ktorý majú užívatelia naozaj záujem.

Radenie obchodu vo výpise

Podľa prieskumov Heureky majú pri výbere e-shopu najväčší vplyv recenzie a texty. Preto je po novom vo výpise obchodov zviditeľnená možnosť prechodu do recenzie obchodu. V novom vzhľade sú obchody zároveň radené podľa hodnotenia. Heureka tým zákazníkom chce poskytovať čo najväčšie množstvo informácií pre ich správne rozhodovanie.

Porovnanie vzhľadu výpisu e-shopov. Vľavo starý rozcestník. Vpravo nový vzhľad. Zdroj heureka.cz

Ľavý stĺpec

Detail obchodu získava novu štruktúru. Z dôvodu väčšej prehľadnosti sa informácie o celkovom hodnotení, farbe certifikátu, spôsoboch platby, či kontaktov na e-shop, sťahujú do ľavého stĺpca. Tento stĺpec tiež obsahuje informácie, ktoré miesto nenázorných hviezdičiek nahradili konkrétne dáta, ako napr. doba dodania pri jednotlivých recenziách.

Nový vzhľad Detailu obchodu s informáciami v ľavom stĺpci. Zdroj heureka.cz

Upravená záložka

Okrem prehľadného ľavého stĺpca získava Detail obchodu tiež upravenú záložku, ktorá poskytuje informácie o recenziách, výdajných miestach a diskusiu.

Nová záložka. Zdroj: heureka.cz

Recenzie

Na zobrazovanie recenzií kladie v novom vzhľade Heureka veľký dôraz. Najmä ich radenie bolo sprehľadnené tak, aby nakupujúci získali čo najviac informácií, ktoré uľahčia ich rozhodovanie. Z overených recenzií sa veľmi ľahko prekliknete do časti pozitívnych a negatívnych recenzií. Všetky názory ostatných kupujúcich vám tak budú okamžite po ruke.

Nový vzhľad záložky Recenzie. Zdroj: heureka.cz

Výdajné miesta

Staré časti Informácie a Pobočky z predchádzajúcej záložky boli zlúčené do záložky Výdajné miesta. Od teraz v nej nájdete funkciu geolokácie, ktorá umožňuje zobrazovanie výdajní v okolí užívateľa. Heureka tiež sľubuje, že do záložky Výdajné miesta postupe pridá ďalšie informácie, napríklad informácie o cenách dopravy a pod.

Nový vzhľad záložky Výdajné miesta. Zdroj: heureka.cz

Diskusia

Tiež záložka Diskusia prešla úpravami. Radenie príspevkov je sprehľadnené a pribudla tiež možnosť reagovať do vlákien rovnako ako napr. na sociálnych sieťach.

Nový vzhľad záložky Diskusia. Zdroj: heureka.cz

Mergado získalo beta verziu Detailu obchodu k jej ohodnoteniu. Vývoj tejto stránky sme si tak mohli sami dobre otestovať. Môžeme preto povedať, že nový Detail obchodu s príklonom k väčšej prehľadnosti a responzivite veľmi vítame. A veríme, že bude užívateľom dobrým pomocníkom a e-shopom tým pomôže získať väčšie množstvo konverzií.

Pridať nový komentár