Informujte o svojich výdajniach na Heureke

Kvalitné miesta pre výdaj zásielky sú jedným z dôležitých faktorov, ktoré ovplyvňujú výber e-shopu, kde zákazník nakúpi. Heureka preto prišla s úpravou, ktorá vám túto informáciu pomôže ukázať na jej stránkach. Zatiaľ sa to týka len českej Heureky, no na slovenskej je spustenie naplánované na tento rok. Pokiaľ inzerujete na českej Heureke, zíde sa vám tento návod.

Aby ste nemuseli vkladať všetky výdajné miesta medzi pobočky v administrácii vášho e-shopu, Heureka po novom rozšírila spoluprácu s výdajnými miestami, ktoré je teraz možné aktivovať v XML súbore. Už teda nie je potrebné zadávať jednotlivé výdajne v správe e-shopu medzi pobočky.

DELIVERY_ID

Všetky pobočky v prevádzke sú získavané priamo od výdajní. Aktivácia vami vybraných prebieha prostredníctvom elementu DELIVERY_ID.

<DELIVERY_ID>ZASILKOVNA</DELIVERY_ID>

<DELIVERY_ID>DPD_PICKUP</DELIVERY_ID>

<DELIVERY_ID>ULOZENKA</DELIVERY_ID>

Tieto výdajné miesta a elementy DELIVERY_ID sú, rovnako ako dopravcovia, spojení s elementmi s informáciami o cenách na výdajných miestach. Tie sú naďalej zasielané štandradným spôsobom.

<DELIVERY_PRICE>39</DELIVERY_PRICE> Cena za dopravu v prípade platby dopredu.

<DELIVERY_PRICE_COD>59</DELIVERY_PRICE_COD> Cena za dopravu v prípade platby na výdajnom mieste.

Tip

Majú niektoré z vašich produktov iné rozmery, ako môžu výdajne prevziať a doručiť? Pokiaľ áno, výdajné miesta v XML súbore produktu potom nemôžu byť uvedené. Budú iba pri tovare, ktorý je predajca naozaj schopný doručiť na klientom zvolenú výdajňu.

To, že zákazník na Heureke rovno spozná, že využívate výdajné miesto v konkrétnom mieste, vám poskytne tieto výhody:

  1. Zákazník sa v detaile produktu okamžite dozvie o vami využívaných výdajniach.
  2. Heureka pri vyfiltrovaní mesta sama kontroluje a vyberá výdajné miesta. Ak používate v danom meste rovankú výdajnu, Heureka zobrazí aj váš e-shop.

Aj keď sa to na prvý pohľad nemusí zdať, informácie o využívaných výdajniach rovno na detaile produktu, vám môžu umožniť zvýšenie konverzného pomeru. A to sa predsa hodí.

Pridať nový komentár