MergadoFest priniesol rôznorodé prednášky

Od MergadoFestu prešlo pár týždňov a my si môžeme povedať, že to bola úspešná akcia, na ktorej zaznelo veľa zaujímavých prednášok. Tento rok sme síce nerobili video záznam, no máme pre vás nachystaný prehľad ich slidov.

Témou MergadoFestu bola expanzia do zahraničia. Tejto hlavnej téme sa venovalo niekoľko prednášok. Aby sa účastníci dozvedeli aj niečo iné z poľa e-commerce a onlinu, mali sme pripravených niekoľko workshopov a prednášok na témy ako Google Data Studio, či ako si otestovať e-shop.

3 hlavné prednášky sa venovali expanzii do zahraničia

MergadoFest otvoril Adam Funiok z agentúry Besteto s prednáškou 13 tipov pre zahraničnú expanziu.

 

Jana Dzuričková z agentúry Unikum rozprávala o svojej skúsenosti s e-shopom Footshop.
 

Ako vám môže pomôcť s expanziou samotné Mergado prezradil náš konzultant Luděk Volejník.
 

Workshopy a malé prednášky na rôzne e-commerce témy

Jiří Guňka z Bidding Fox si pripravil prednášku o tom, ako si nastaviť prvú stratégiu a ako pokračovať.

 

Google Data Studio je stále obľúbenejším nástrojom a o tom, ako ho používať, rozprával Tomáš Hanáček z agentúry Performics.
 

Pred vianočnou sezónou je dôležité mať dobre nachystaná e-shop. Ako si ho ľahko otestovať aj sám ukázal Marek Čevelíček z Liquid Design.
 

O expandovaní do zahraničia rozprával aj Tomáš Vrtík z firmy Expandeco, ktorá pomáha e-shopom práve pri zdolávaní zahraničných trhov.
 

Pavel Rusinský predstavil Mergado ako platformu a ukázal, ako je možné pre Mergado programovať aplikácie.
 

Že je Mergado šikovný pomocník každého PPCčkára, ukázal Jiří Homola z agentúry Besteto.
 

A ako vyťažiť z GLAMI maximum predstavila Veronika Ševelová z agentúry Besteto.
 

V septembri ste nás mohli vidieť v Prahe, v Bratislave, i u nás v Brne. Všade sme pre vás natočili zaujímavé rozhovory. Sledujte našu Mergado TV, aby vám žiadny neunikol. A ak máte nejaké otázky, napíšte nám na našu podporu.

Pridať nový komentár