Chybami sa človek učí. Tak prečo sa nepoučiť z chýb niekoho iného, odniesť si z nich to najlepšie a ušetriť si starosti (a mnohokrát aj peniaze)? Takto premýšľala agentúra BESTETO pri organizácii ôsmeho ročníka Nekonferencie, ktorá svojim účastníkom pomohla poučiť sa z failov ľudí z e-commerce.
Téma, ktorá presahuje porovnávače
Nekonferencia sa 5. júna opäť konala v brnenskom Impact Hube a opäť ponúkla priateľskú atmosféru a veľa zaujímavých spíkrov. Jej téma sa ale tomu, na čo boli návštevníci predchádzajúcich ročníkov zvyknutí, vymykala. Cieľom bolo poučiť ľudí pracujúcich v online marketingu z chýb svojich kolegov a tým presiahla tému cenových porovnávačov. A to najmä preto, že sa spíkri zamerali na viac rôznych odvetví marketingu, v ktorých sa im podarilo pochybiť.
Poučiť sa z cudzích chýb
Máme radosť, keď sa niekomu podarí sebavedome vystúpiť z rady a urobiť akciu, na ktorú si budú účastníci pamätať. A to sa Nekonferencii 2019 podarilo práve vďaka zvolenej téme. Je logické, že firmy sa snažia držať obraz bezchybnosti a ak sa im už nejaké problémy prihodia, verejnosti sa nimi úplne nechvália. Spíkri a ich firmy tak museli potlačiť svoj image a tým sympaticky ukázali svoju ľudskú tvár. Celá akcia sa niesla v uvoľnenom duchu a ukázala, že aj keď sme čiastočne konkurenti, vieme sa spolu porozprávať úprimne a priateľsky.
Mimo iných mali na Nekonferencii spoločný vstup naša Natália a Jirka z Bidding Fox, preto môžeme hovoriť z vlastných skúseností. A boli sme radi, že sa s nami o svoje chyby podelili tiež Honza Kotek z Heureky, Andy Pavelcová z projektu fitfabstrong.cz, David Svoboda z Design Restartu, PPC freelancerka Veronika Brindzová, chalani z Creepy.cz a tiež Vláďa Trevisan z BESTETA.
Ďakujeme organizátorom, spíkrom aj účastníkom. Spoločne sme vytvorili akciu, ktorá mala zmysel a z ktorej si každý niečo odniesol. Nestihli ste prísť? Sledujte Mergado TV – s niektorými zo spíkrov sme rozviedli tému prednášok, ktoré už čoskoro zverejníme v získaných rozhovoroch.
Pridať nový komentár