Novinky v Bidding Fox postrážia chod inzercie

Prichádzame s ďalšou nádielkou lišiackych noviniek. Vývojový tím BF pridal užitočné vlastnosti do diagnostiky aplikácie. Po novom tak ľahko vyhľadáte produkty, ktoré vypadli z biddingu, ktorým vypadlo meranie, či tie, pri ktorých dochádza k úpravám hodnôt CPC mimo Bidding Fox a automatický bidding preto nebeží správne. Poďme si všetko poriadne predstaviť.

Vylepšená diagnostika

Postrážte podozrivé správanie vo vašej inzercii

Lišiakova podstránka Diagnostika po novom obsahuje kartu Validátory. Ich pomocou skontrolujete, ako sa rôzne hodnoty produktov menia v čase. Ak vyhodnotia podozrivé správanie, Bidding Fox vás upozorní, že sa s hodnotami produktov niečo deje.

Typy validátorov:

  • Súťaž s iným biddingovým automatom – ak v biddingu súťažíte s iným automatom, BF bude kontrolovať, ako sa zvyšuje alebo znižuje CPC produktov a zasielať notifikácie o týchto zmenách
  • Výpadky meraní – ak na e-shope dôjde k výpadkom meracích kódov, lišiak vás upozorní na produkty, kde meranie neprebieha správne a ich dáta sa neprepisujú do porovnávačov, či do Google Analytics
  • Ovplyvňovanie CPC – ak k úprave ceny za preklik dochádza aj mimo Bidding Fox (napr. v administrácii porovnávača), appka vypíše dotyčné produkty, ktorých nastavenie mimo BF je potrebné nájsť a zmazať, aby automatický bidding fungoval správne
  • Podozriví produkty – tento validátor slúži k rozpoznaniu podozrivého rozdielu vo výške preklikov na porovnávači a štatistikách Google Analytics, dokážete tak napr. odhaliť podvodné návštevy
  • Vypadnutie z biddingu – cena za preklik nastavená príliš nízko môže spôsobiť, že sa váš tovar nedostane do aukcie, pomocou tohto validátoru zistíte, pri ktorých produktoch je potrebné znížiť požiadavky na pozíciu alebo navýšiť CPC
Ukazovateľ zmien CPC a podozrenie na súťaž s ďalším automatom. Zdroj: https://www.bidding-fox.cz

K manuálnej úprave dochádza často pri produktoch, ktoré na e-shope boli v akcii a bolo potrebné ich dostať na prvú pozíciu. Po skončení akcie nezabudnite nastavenie týchto produktov vrátiť do pôvodných hodnôt. Vďaka zoznamu produktov, pri ktorých je CPC ovplyvnené aj mimo aplikáciu, jednoducho odhalíte tie, ktorých nastavenie musíte zmazať.

Produkty, pri ktorých má Bidding Fox podozrenie na úpravu CPC mimo aplikáciu. Zdroj: https://www.bidding-fox.cz

Nastavte si vlastnú diagnostické metriky

Získavate podrobný prehľad o vašich produktoch pomocou podstránky Diagnostika? Okrem často používaných metrík si tu po novom pridáte aj vlastné nové. Toto nastavenie prevediete na podstránke Produkty a Diagnostika.

Ako nastaviť vlastné metriky:

1. Pomocou filtrov na podstránke Produkty (filtre môžete aj kombinovať) vyberte druh produktov, ktorý chcete vidieť – napr. Nespárované produkty.

2. Tento výber pomenujte a uložte.

Filtrovanie nespárovaných produktov. Zdroj: https://www.bidding-fox.cz

3. Na podstránke Diagnostika prejdite na kartu Vlastné.

Vlastná diagnostika. Zdroj: https://www.bidding-fox.cz

4. Zapnite Režim úprav a kliknite na tlačítko Pridať metriku.

5. Z uložených filtrov pridajte zvolený filter (v našom prípade Nespárované produkty) a zmeny uložte.

Pridanie vlastnej metriky do Bidding Fox. Zdroj: https://www.bidding-fox.cz

Vytvorte si pri vybraných boxoch Udalosť, ktorá vás e-mailom, či notifikáciou do Mergada upozorní na zmeny v hodnotách produktov. Takto budete neustále v kontakte s tým, čo sa aktuálne s vašimi produktmi deje a získate možnosť zareagovať na zmeny včas.

Nastavenie upozornení. Zdroj: https://www.bidding-fox.cz

Pracujte s lišiackou podstránkou Diagnostika čo najefektívnejšie. Získate tým istotu, že v nastavení cien za preklik sú naozaj tie hodnoty, ktoré zamýšľate. Chcete vedieť, ako idú na biddingové stratégie naozajstní profíci? Zúčastnite sa prvej českej konferencie o biddingu PROBIDDING 2019.

 

Mohlo by vás zaujímať:

 

Bidding Fox prináša vychytávky v podstránke Diagnostika

Aplikácia Bidding Fox je s každým mesiacom skúsenejšia a mazanejšia. Za poslednú dobu zapracovala niekoľko užitočných funkcionalít do svojej diagnostiky. Vďaka tomu teraz zistíte, či vaše produkty nevypadávajú z bidding, postrážite meranie výkonu biddovania a dokážete diagnostikovať stratégie.

19.06.2019
PROBIDDING 2019 priniesol veľa inšpirácie

Vo štvrtok 16. 5. sme sa zúčastnili prvej konferencie o biddingu v ČR. Organizoval ju nástroj Bidding Fox, ktorého tým má s automatizovaným biddingom široké skúsenosti. Aby si e-shopari a marketéri urobili prehľad o možnostiach biddovacích stratégií, pozvali šesť odborníkov, ktoré predstavili svoje poznatky.

20.05.2019
Novinky v Bidding Fox zlepšili prehľad vo vašich stratégiách #2

Minulý týždeň sme vám predstavili niekoľko vylepšení aplikácie Bidding Fox. Dnes by sme vám radi ukázali ďalšie novinky, ktoré v nedávnej dobe do appky pribudli. Vďaka nim zistíte, či sa vo vašom e-shope deje všetko, čo naozaj má. Tak poďme na to.

13.05.2019

Pridať nový komentár