Odlíšte sa od ostatných firiem používaním kvalitných infografík

Pozbierali ste zaujímavé dáta? Chcete, aby ich čitatelia vášho blogu (mailingu, prezentácie, atď.) pochopili rýchlo a ľahko? Sprostredkujte im informácie pomocou infografiky. Čomu sa pri tvorbe infografiky venovať, nám na Copy na stojáka #5 ukázal Josef Řezníček z marketingovej agentúry Včeliště.

Prečo používať infografiku

Včeliště sa pri svojej práci zameriava na obsahový marketing. Vytváranie infografík je jedným zo spôsobov, ktorými zaisťuje, aby nimi vytvorený obsah mal čo najefektívnejší dopad. Zakladateľ agentúry Josef Řezníček účastníkom piateho Copy na stojáka ukázal, ako dáta pomocou infografiky správne prezentovať.

Odlíšte sa od ostatných firiem

Takmer všetky spoločnosti komunikujú pomocou mailingu, veľké množstvo firiem má vlastný blog, na ktorom vydávajú články. Vytvárajú mnoho textového obsahu, ktorým sa jeho príjemcovia v každodennej záplave informácií často nepreberú. Aby ste zabránili tomu, že vašim čitateľom uniknú dôležité oznámenia, či dôležité informácie, sprostredkujte im dáta vizuálne prostredníctvom infografík.

Josef nám ukázal, aké infografiky je možné vytvárať, ako na vhodný názov, prípravu prezentovaných dát a rozvrhnutie obsahu. Povedali sme si, ako infografikou správne vyrozprávať príbeh a aké typy grafov v rôznych situáciách použiť.

Chýbali ste na Copy na stojáka #5? Celú prednášku Josefa Řezníčka pre vás máme na videu:

Čo na formát Copy na stojáka hovoríte? Boli ste už na niektorom? Chystáte sa na ďalší? Ak je téma alebo prednášajúci, ktorých by ste na našom copy stretnutí chceli počuť, podeľte sa o nich s nami.

Pridať nový komentár