Dobré filtrovanie produktov na porovnávačoch tovaru je pre e‑shopy veľká zbraň. Ak zákazníkom poskytnete správny prehľad, nedostanú sa iba k obľúbeným značkám konkrétneho výrobcu, ale objavia ďalšie výrobky z jeho portfólia.

Dobré filtrovanie produktov na porovnávačoch tovaru je pre e‑shopy veľká zbraň. Ak zákazníkom poskytnete správny prehľad, nedostanú sa iba k obľúbeným značkám konkrétneho výrobcu, ale objavia ďalšie výrobky z jeho portfólia. A práve na vylepšenom filtrovaní pracuje Heureka. Zatiaľ ho predstavila v elementoch Značka a Výrobca.

Vylepšené filtrovanie v elementoch Značka a Výrobca

Niektoré produkty sú pod vlastným názvom známejšie viac ako pod značkou výrobcu (napr. pri plienkach Pampers si veľa ľudí myslí, že sa vyrába pod vlastnou značkou, aj keď je ich výrobcom Procter & Gamble). Kvôli lepšej orientácii a možnosti objaviť viac produktov konkrétneho výrobcu sa Heureka rozhodla čiastočne ustúpiť z nutnosti uvádzať v názve Výrobcu. Po novom môžete v niektorých sekciách výrobcu nahradiť za Značku, v iných sekciách je uvádzanie značky požadované.

Známe produkty zastúpené veľkým výrobcom

Najväčšie zmeny sa udejú pri výrobkoch známych pod konkrétnou značkou zastúpenou výrobcom (vo väčšine prípadov koncern), ktorý ponúka viac značiek. Aby ste váš tovar inzerovali správne, je potrebné v elemente MANUFACTURER zasielať výrobcu a v elemente PRODUCTNAME (prípadne PRODUCT) názov odpovedajúci povinnému názvu, v ktorom bude uvedená značka.

Do XML feedu bude v takom prípade potrebné pridať nový element PARAM_NAME (značka s odpovedajúcou hodnotou).

Výrobca je zároveň značka

Ak inzerujete tovar, pri ktorom je výrobca zároveň aj značkou, umiestnite do elementov PRODUCTNAME (príp. PRODUCT) a MANUFACTURER výrobca.

Overte si, či sa táto zmena týka aj vášho tovaru. Tabuľka Heureky vám ukáže, aké zmeny v XML feede je potrebné urobiť.

Mohlo by vás zaujímať:

Lukáš Horák

Lukáš sa v Mergade stará o väčšinu komunikácie v češtine. Prostredníctvom blogu, e‑mailu a sociálnych sietí pravidelne zásobuje čitateľa aktualitami z e‑commerce, novinkami a tipmi z Mergada. Pokiaľ práve nie je copywriter, užíva si príjemné veci ako badminton, výlety medzi utajené skvosty osemdesiatkovej hudby a plody mora podávané s červeným vínom.