Po strasti plnej ceste poznáme slovenských víťazov Shop roku 2017

Vychádzkovým tempom sa blížime na vlakovú stanicu, kde nás ale okamžite nepoteší informačná tabuľa. Náš vlak má 80 minút meškanie. Vlak prebookujeme na autobus. Vychádzkovým tempom prichádzame na autobusovú stanicu, kde nás okamžite nepoteší informačná tabuľa. Autobusy zo smeru Praha naberajú 45 minútové meškanie. To nám ale začína výlet do Bratislavy na Heureka Shop roku.

Ani slovenské e-shopy nie sú Heurekou opomínané a preto sa v Bratislave konalo vyhlasovanie Shop roku 2017. Po trochu strasti plnej ceste sme sa predsa len dostali do príjemných priestorov reštaurácie Korzo. Cesta, ktorá trvá bežne hodinu a pol, nám zabrala 4 hodiny. No zvládli sme to a vyhlasovanie sa mohlo začať.

Celý večer odštartoval, i moderoval Tomáš Braverman z Heureky. Po úvodnom predstavení kategórií, sa vrhol na vyhlasovanie cien, na ktoré všetci s napätím čakali. Tak ako na českom odovzdávaní, aj tu boli tri hlavné kategórie. Absolútnym víťazom Ceny popularity sa stalo Mall.sk. Cenu kvality si ako absolútny víťaz odnieslo Notino.

Heureka tiež každoročne spolu s odbornou porotou vyberá jeden e-shop, ktorý získa špeciálnu Cenu Heureky. Takto ohodnotia e-shop so zaujímavou myšlienkou a tento rok si cenu odniesli Vnímavé hračky. Tie dávajú dôraz na správny vývoj dieťaťa a vyberajú produkty, ktoré sú vyrábané s ohľadom na životné prostredie.

Po vyhlásení všetkých cien sa pokračovalo vo voľnej zábave, kedy mali e-shopy a agentúry možnosť vymeniť si svoje skúsenosti z ecommerce sveta.

 

Pridať nový komentár