Pomocou noviniek Favi dosiahne váš predaj nábytku lepších výsledkov

Vyhľadávač nábytku a dekorácií Favi prináša niekoľko zmien. Ich pomocou chce svojim užívateľom zjednodušiť inzerciu tovaru a pomôcť tým k zvýšeniu tržieb. Ukážme si, aké novinky môžete na Favi aktuálne využiť.

So zmenami na Favi bude lepšie viditeľný váš tovar i vaša dôveryhodnosť

Zjednodušené uvádzanie dostupnosti

Či sú vaše produkty skladom, môžete na Favi uvádzať v elemente DELIVERY_DATE (pre Heureka.sk a Zboží.cz) a po novom aj v elemente AVAILABILITY (pre Google Nákupy). Dostupnosť tovaru ľahko upravíte použitím hodnôt 0, 1, 2, 3 v elemente DELIVERY_DATE uvádzaním hodnoty „in stock“ v elemente AVAILABILITY.

Príklady použitia hodnôt dostupnosti tovaru v príslušných elementoch. Zdroj: Favi

Nové pravidlá pre zasielanie produktových obrázkov

Favi pripravuje zmeny v zobrazovaní produktov. S ohľadom na to mení nároky na kvalitu produktových obrázkov.

Fotografie je preto po novom potrebné zasielať:

  • vo vysokom rozlíšení (najlepšie 1200 x 1200 px)
  • na bielom pozadí
  • bez loga, vodoznakov a iných grafických prvkov
  • v odpovedajúcej veľkosti a farbe konkrétneho produktu (a na celé sady)
Fotografie je po novom potrebné zasielať vo vysokom rozlíšení (najelepšie 1200 x 1200 px). Zdroj: Favi

Väčšia dôveryhodnosť vďaka logu Favi

Umiestnite na váš web logo Favi s odkazom na vašu ponuku. Zaradíte sa tým medzi e-shopy, ktorých službám môžu návštevníci Favi dôverovať a posilníte povedomie o kvalitách vášho, či klientského obchodu.Logo s odkazom na vašu ponuku na Favi získate tu.

 

Využite všetky z aktuálnych noviniek na Favi. Pomôžu vám získať viac zákazníkov, ktorí u vás budú mať skutočný záujem nakúpiť.

 

Mohlo by vás zaujímať:

Prilákajte ďalších zákazníkov. Pomôžu vám predvianočné vychytávky z porovnávačov

Porovnávače tovaru a e-shopové riešenia si pripravili pre užívateľov pred Vianocami užitočné vylepšenia. Aké nové funkcie pribudli do Shoptetu, GLAMI či Heureky? Zorientujte sa v novinkách a získajte pomocou nich zákazníkov, ktorí si nechávajú nákup na poslednú chvíľu.

03.12.2020
Veľký prehľad slovenskej e-commerce v roku 2020

Slovenský online trh si vytvoril v posledných rokoch silné miesto na mape európskej e-commerce. Cieľom zahraničných obchodníkov je vďaka nízkym nákladom na správu e-shopu a rýchlemu tempu rastu, ktoré medziročne stúplo na 16%. Využite jeho potenciál a naštartujte podnikanie na Slovensku.

25.11.2020

Pridať nový komentár