PROBIDDING 2019 – Rozhovor s Lídou Svitálkovou, Optimio

 

Na konferencii PROBIDDING 2019 sme vyspovedali tiež PPC špecialistu z agentúry Optimio, Lídu Svitálkovou. Na svojej prednáške hovorila o dôležitosti auditov na Herueke a Zboží.cz. Toto téma sme v rozhovore ešte rozviedli. Zaujímalo nás, prečo sa auditom vôbec venovať. Ako často je dobré ich opakovať. Či aká je Lídina skúsenosť s komunikáciou chýb a neaktuálnych informácií vo feede klienta.

A pretože sme boli na konferencii o biddingu, chceli sme vedieť, ako nastavuje biddovacie kampane a na čo by užívatelia nemali pri biddingu zabúdať. A aby ste vo vašich kampaniach nastavili všetko správne, pripájame pre kontrolu Lídin checklist.

Audiozáznam videa si pustite na našom podcaste MergadoToGo:

 

Mohlo by vás zajímat:

PROBIDDING 2019 – Rozhovor s Milanem Šmídem, Zásielkovňa

Ďalšia známa tvár, s ktorou sme sa stretli na konferencii PROBIDDING 2019, bol Milan Šmíd. Milan sa nedávno stal marketingovým riaditeľom skupiny Packeta, ktorá vlastní českú jednotku cez logistiku – Zásielkovňu.

30.05.2019
PROBIDDING 2019 – Rozhovor s Luciou Hvězdovou, Zboží.cz

Na konferencii PROBIDDING 2019 sme sa stretli s Luciou Hvězdovou, ktorá pracuje ako špecialista pre správu kampaní na Zboží.cz. Lucia sa vo svojej práci stará tiež o biddovacie nástroje – preto nás zaujímalo, ako sa k nim na Zboží stavajú, aké z nástrojov tu fungujú a ktoré odporúčajú svojim užívateľom

23.05.2019
PROBIDDING 2019 priniesol veľa inšpirácie

Vo štvrtok 16. 5. sme sa zúčastnili prvej konferencie o biddingu v ČR. Organizoval ju nástroj Bidding Fox, ktorého tým má s automatizovaným biddingom široké skúsenosti. Aby si e-shopari a marketéri urobili prehľad o možnostiach biddovacích stratégií, pozvali šesť odborníkov, ktoré predstavili svoje poznatky.

20.05.2019

Pridať nový komentár