PROBIDDING 2019 – Rozhovory s Šárkou Cihlovou (Red Media) a Jirkom Drážnym (PRIA SYSTEM)

Na konferencii PROBIDDING 2019 sme pozbierali pekný kus video-materiálu. Aby ste nemuseli na zatiaľ nezverejnené rozhovory čakať, prinášame vám rovno dva naraz.

Segmentácia produktov je dôležitá

Jeden z prednášajúcich na PROBIDDINGu 2019 bola aj Šárka Cihlová, ktorá pracuje ako Digital marketing consultant & strategist v agentúre Red Media, s.r.o.. Jej prednáška sa týkala segmentácie produktov pri väčších e-shopoch a my sme v tomto ohľade mali niekoľko extra otázok.

Segmentácia produktov je trochu opomínané téma, pritom práve toto rozdelenie vám pomôže do hĺbky odhaliť, na ktorých produktoch zarábate a na ktorých nie. Podľa akého kľúča Šárka produkty rozdeľuje? Aké hodnoty produktov sa oplatí sledovať? A vedeli ste, že segmentáciu skvelo využijete k biddingu? Pustite si rozhovor.

Audiozáznam videa si pustite na našom podcaste MergadoToGo:

Na GLAMI je veľa priestoru pre kreativitu

Online marketing specialist Jiří Drážný zo zlínskej agentúry PRIA SYSTEM hovoril o GLAMI. Prečo práve GLAMI a čo ho na tom baví. Aké sú hlavné faktory, ktoré na GLAMI sleduje? Ako vyhodnocuje kampane a ich úspešnosť? Aké sú jeho biddovacie stratégie? Na čo si majú dať e-shopy na GLAMI pozor? A ako sa stavia k zadávaniu materiálu produktov?

Audiozáznam videa si pustite na našom podcaste MergadoToGo:

 

Mohlo by vás zajímat:

PROBIDDING 2019 priniesol veľa inšpirácie

Vo štvrtok 16. 5. sme sa zúčastnili prvej konferencie o biddingu v ČR. Organizoval ju nástroj Bidding Fox, ktorého tým má s automatizovaným biddingom široké skúsenosti. Aby si e-shopari a marketéri urobili prehľad o možnostiach biddovacích stratégií, pozvali šesť odborníkov, ktoré predstavili svoje poznatky.

20.05.2019
PROBIDDING 2019 – Rozhovor s Luciou Hvězdovou, Zboží.cz

Na konferencii PROBIDDING 2019 sme sa stretli s Luciou Hvězdovou, ktorá pracuje ako špecialista pre správu kampaní na Zboží.cz. Lucia sa vo svojej práci stará tiež o biddovacie nástroje – preto nás zaujímalo, ako sa k nim na Zboží stavajú, aké z nástrojov tu fungujú a ktoré odporúčajú svojim užívateľom

23.05.2019
PROBIDDING 2019 – Rozhovor s Milanem Šmídem, Zásielkovňa

Ďalšia známa tvár, s ktorou sme sa stretli na konferencii PROBIDDING 2019, bol Milan Šmíd. Milan sa nedávno stal marketingovým riaditeľom skupiny Packeta, ktorá vlastní českú jednotku cez logistiku – Zásielkovňu.

30.05.2019
PROBIDDING 2019 – Rozhovor s Lídou Svitálkovou, Optimio

Na konferencii PROBIDDING 2019 sme vyspovedali tiež PPC špecialistu z agentúry Optimio, Lídu Svitálkovou. Na svojej prednáške hovorila o dôležitosti auditov na Herueke a Zboží.cz. Toto téma sme v rozhovore ešte rozviedli.

06.06.2019

Pridať nový komentár