Na konferencii PROBIDDING 2019 sme pozbierali pekný kus video-materiálu. Aby ste nemuseli na zatiaľ nezverejnené rozhovory čakať, prinášame vám rovno dva naraz.
Segmentácia produktov je dôležitá
Jeden z prednášajúcich na PROBIDDINGu 2019 bola aj Šárka Cihlová, ktorá pracuje ako Digital marketing consultant & strategist v agentúre Red Media, s.r.o.. Jej prednáška sa týkala segmentácie produktov pri väčších e-shopoch a my sme v tomto ohľade mali niekoľko extra otázok.
Segmentácia produktov je trochu opomínané téma, pritom práve toto rozdelenie vám pomôže do hĺbky odhaliť, na ktorých produktoch zarábate a na ktorých nie. Podľa akého kľúča Šárka produkty rozdeľuje? Aké hodnoty produktov sa oplatí sledovať? A vedeli ste, že segmentáciu skvelo využijete k biddingu? Pustite si rozhovor.
Audiozáznam videa si pustite na našom podcaste MergadoToGo:
Na GLAMI je veľa priestoru pre kreativitu
Online marketing specialist Jiří Drážný zo zlínskej agentúry PRIA SYSTEM hovoril o GLAMI. Prečo práve GLAMI a čo ho na tom baví. Aké sú hlavné faktory, ktoré na GLAMI sleduje? Ako vyhodnocuje kampane a ich úspešnosť? Aké sú jeho biddovacie stratégie? Na čo si majú dať e-shopy na GLAMI pozor? A ako sa stavia k zadávaniu materiálu produktov?
Pridať nový komentár