Google Ads je služba spoločnosti Google, ktorej prostredníctvom a za pomoci zadania dôležitých kľúčových slov, môžu majitelia webov poskytnúť väčší význam ich stránkam vo vyhľadávaní Google.
DSA kampane vám pomôžu rýchlo naštartovať inzerciu. Ich pomocou pokryjete pokojne celý sortiment (alebo jeho časť) reklamami v Google Ads. Peter Gyüre z agentúry Unikum na tohtoročnom MergadoFeste ukázal niekoľko možností, ako pomocou Mergada do DSA feedu dostať dáta pre pokročilú segmentáciu. Pustite si rozhovor, kde sme túto tému viac rozviedli.
Uľahčite si nastavenie dynamických reklám vo vyhľadávaní na Google. Máme pre vás návod, ako si všetko jednoducho nastaviť v Google Ads i Mergade. Poďme si ukázať, ako máte postupovať.
V prvním díle článku o používání služby Google Ads jsme si řekli, že jejich pomocí přilákáte více zákazníků a dokážete zaujmout to publikum, které si zvolíte. Dnes si ukážeme, jak na Google Ads pomocí Mergada.
V jedenástych Ecommerce tipoch s Martinom a Natálkou naviažeme na prechádzajúci diel o PPC systémoch. Tentokrát si popíšeme, ako pracovať s inzertnými systémami Google Ads a Sklik. Preberieme, ako sa členia kampane a reklamné zostavy, čomu všetkému sa pri nastavovaní kampané venovať a na čo si dávať pozor. Na záver nám Martin povie niekoľko tipov, ako automatizovať kontrolu kampaní.
Pre tých, kto podniká v ecommerce mimo Slovenskú republiku, je Google Shoppingjeden z najdôležitejších kanálov. Prepojenie vášho produktového feedu s Google Merchant Centrom je len prvý krok. S našim dvojdielnym sprievodcom sa vyhnete častým chybám a vaša inzercia bude od štartu fungovať na sto percent.
Desiate Ecommerce tipy sú tu, tentokrát na téma: ZákladyPPC inzercie. Zaujíma vás, aké sú základné PPC systémy, ktoré sa nastavujú na slovenskom a českom trhu a ich typy kampaní? Chcete sa naučiť pracovať s Sklikom, Google Ads, alebo Facebookom? Prvé kroky vám uľahčí toto video.
Google Ads je služba spoločnosti Google, v ktorej za pomoci základných dôležitých kľúčových slov poskytnete väčší význam vášmu webu vo vyhľadávaní Google. Nie len že tak prilákate viac zákazníkov, s Google Ads zaujmete tiež správnepublikum, ktoré môže byť z vášho okolia, či akéhokoľvek kútu sveta.
DSA, teda Dynamické reklamy vo vyhľadávaní, sú automatické kampane v Google Ads. Pomocou DSA dokážete osloviť zákazníkov, ktorí majú záujem presne o ten typ tovaru, ktorý váš klient ponúka. Dnes si predstavíme výhody dynamických reklam vo vyhľadávaní a výhody jeho optimalizácie za pomoci Mergada.
Na internete sa predáva najrôznejší tovar. Môžete tu kúpiť detskú postieľku, mixér alebo zbrane. Prečo sme si ako príklad vybrali práve zbrane? Jedná sa o veľmi špecifický tovar a pokiaľ váš e-shop obsahuje takýto sortiment, môžete mať problém s inzerciou cez Google AdWords.
Na supporte Mergada sa nám k téme nového CSV exportu pre Google AdWords Dynamic Remarketing objavilo pár opakujúcich sa otázok a pripomienok, s ktorými sa marketingové agentúry stretávajú pri nasadení týchto exportov do Google AdWords. V článku uvádzame dva najčastejšie problémy a ich riešenie priamo v Mergade.