Google Ads je služba spoločnosti Google, ktorej prostredníctvom a za pomoci zadania dôležitých kľúčových slov, môžu majitelia webov poskytnúť väčší význam ich stránkam vo vyhľadávaní Google.
Chcete sa zorientovať vo fungovaní reklamných systémov? Nášho sprievodcu najdôležitejšími platformami na domácom trhu využijú nováčikovia i skúsení marketéri. PPC špecialistka z agentúry BESTETO, Aneta Matyášová, vám priblíži všetko, čo potrebujete vedieť o Google Ads a Skliku.
Využívate všetky možnosti, ktoré Google Shopping ponúka? Riaďte vaše reklamné kampane ešte efektívnejšie – vďaka elementu custom_label zoradíte sortiment napríklad podľa sezónnosti tovaru. A to sa počas vianočnej nákupnej horúčky viac než hodí.
Google Shopping je v Mergade hneď po Heureke najpoužívanejší formát produktových feedov. V spolupráci s agentúrou Proficio, ktorá je certifikovaným partnerom Google, sme dali dokopy 7 najčastejších nešvárov, s ktorými sa v diagnostickom centre Google Merchant môžete stretnúť. A rovno vám aj prezradíme konkrétne spôsoby, ako ich behom chvíľky v Mergade zvládnete opraviť.
Využívate pre svoj e-shop platformu WooCommerce? A viete, že s bezplatným nástrojom Mergado Pack si dokážete implementovať populárne reklamné služby na jednom mieste? Aby ste si nastavili nástroje ako GLAMI pixel, Heureka meranie konverzií či Google Ads správne, sledujte sériu praktických videonávodov.
DSA kampane vám pomôžu rýchlo naštartovať inzerciu. Ich pomocou pokryjete pokojne celý sortiment (alebo jeho časť) reklamami v Google Ads. Peter Gyüre z agentúry Unikum na tohtoročnom MergadoFeste ukázal niekoľko možností, ako pomocou Mergada do DSA feedu dostať dáta pre pokročilú segmentáciu. Pustite si rozhovor, kde sme túto tému viac rozviedli.
Uľahčite si nastavenie dynamických reklám vo vyhľadávaní na Google. Máme pre vás návod, ako si všetko jednoducho nastaviť v Google Ads i Mergade. Poďme si ukázať, ako máte postupovať.
V prvním díle článku o používání služby Google Ads jsme si řekli, že jejich pomocí přilákáte více zákazníků a dokážete zaujmout to publikum, které si zvolíte. Dnes si ukážeme, jak na Google Ads pomocí Mergada.
V jedenástych Ecommerce tipoch s Martinom a Natálkou naviažeme na prechádzajúci diel o PPC systémoch. Tentokrát si popíšeme, ako pracovať s inzertnými systémami Google Ads a Sklik. Preberieme, ako sa členia kampane a reklamné zostavy, čomu všetkému sa pri nastavovaní kampané venovať a na čo si dávať pozor. Na záver nám Martin povie niekoľko tipov, ako automatizovať kontrolu kampaní.
Pre tých, kto podniká v ecommerce mimo Slovenskú republiku, je Google Shoppingjeden z najdôležitejších kanálov. Prepojenie vášho produktového feedu s Google Merchant Centrom je len prvý krok. S našim dvojdielnym sprievodcom sa vyhnete častým chybám a vaša inzercia bude od štartu fungovať na sto percent.
Desiate Ecommerce tipy sú tu, tentokrát na téma: ZákladyPPC inzercie. Zaujíma vás, aké sú základné PPC systémy, ktoré sa nastavujú na slovenskom a českom trhu a ich typy kampaní? Chcete sa naučiť pracovať s Sklikom, Google Ads, alebo Facebookom? Prvé kroky vám uľahčí toto video.