Google AdWords

Google AdWords je služba spoločnosti Google, ktorej prostredníctvom a za pomoci zadania dôležitých kľúčových slov, môžu majitelia webov poskytnúť väčší význam ich stránkam vo vyhľadávaní Google.

Odborné články o službe Google AdWords:

Zacieľte na správnych zákazníkov z Google pomocou Mergada

DSA, teda Dynamické reklamy vo vyhľadávaní, sú automatické kampane v Google Ads. Pomocou DSA dokážete osloviť zákazníkov, ktorí majú záujem presne o ten typ tovaru, ktorý váš klient ponúka. Dnes si predstavíme výhody dynamických reklam vo vyhľadávaní a výhody jeho optimalizácie za pomoci Mergada.

28.08.2018
Ako na zbrane na Google AdWords?

Na internete sa predáva najrôznejší tovar. Môžete tu kúpiť detskú postieľku, mixér alebo zbrane. Prečo sme si ako príklad vybrali práve zbrane? Jedná sa o veľmi špecifický tovar a pokiaľ váš e-shop obsahuje takýto sortiment, môžete mať problém s inzerciou cez Google AdWords.  

04.10.2017
Rady k CSV exportu pre Google AdWords dynamický remarketing

Na supporte Mergada sa nám k téme nového CSV exportu pre Google AdWords Dynamic Remarketing objavilo pár opakujúcich sa otázok a pripomienok, s ktorými sa marketingové agentúry stretávajú pri nasadení týchto exportov do Google AdWords. V článku uvádzame dva najčastejšie problémy a ich riešenie priamo v Mergade.

25.08.2017

Možnosti dynamického remarketingu s Google AdWords asi nie je potrebné príliš predstavovať – pripomenúť zákazníkovi tovar, ktorý si nedávno prezeral sa vyplatí. Po novom môžete v Mergade vytvárať export pre tento segment a dáta napojiť priamo do Google AdWords.

21.08.2017

K inzercii na Googlu sa vedľa XML feedu pre Google Nákupy hodí tiež CSV súbor pre dynamické reklamy. V ňom stačí niekoľko málo elementov. Ako ich ale z Mergada dostať? Máme jednoduché riešenie!

03.07.2017

Začiatkom roka prišla Heureka s novinkou v porograme Overené zákazníkmi. Najnovšie sa teraz informácie o zákaznických recenziách zobrazujú aj vo vyhľadávaní Googlu pre platené odkazy. 

18.01.2017

Ako sa darilo slovenským vyhľadávačom tovaru v roku 2014 som už napísal. Ak predáva váš e-shop do Českej republiky, nemali by vám následujúce riadky uniknúť. Tam je totiž situácia o dosť iná, než u nás.

08.03.2015