Heureka.sk


Heureka je najnavštevovanejší vyhľadávač tovaru na Slovensku. Inzerciu zobrazuje tiež na stránkach Kauf.sk a Zoznamtovaru.sk. Užívateľom tiež ponúka popri obsiahlom katalógu tovaru a užívateľských recenziách anketu Overené zákazníkmi.

Adresa: www.heureka.sk

Odborné články o Heureke:

Ako sme si už poslednou dobou zvykli, Heureka opäť mení špecifikáciu jednotlivých elementov/tagov. Nemusíte sa však desiť, ide o drobné zmeny.

Pokračovanie z minulého dielu o biddingu je tu. Vysvetlili sme si, čo je to bidding a ako funguje na Heureke. Toto všetko bola viacmenej "teória" k biddingu. Dnes si povieme a ukážeme ako to vyzerá v praxi, keď ste napr. marketingový konzultant alebo majiteľ e-shopu a chcete si nastaviť ceny za preklik v aplikácii Mergado.

V minulom článku sme sa venovali vytváraniu parametrov. Dnes sa bližšie pozrieme nato ako funguje stanovenie cien za prekliky alebo tzv. bidding na Heureke. Vysvetlíme si základy, ktoré umožnia začať pracovať s biddingom aj začiatočníkom.

Naposledy sme si povedali a ukázali ako správne spárovať svoje produkty na Heureke pomocou Mergada. Dneska budeme pokračovať ďalej v tzv. tuningu inzercie. Niečo o tom ako si v Mergade nastaviť parametre jednoduchšie sme si už písali zhruba pred pol rokom. Dnes si povieme viac o tom, prečo je dôležité ich uvádzať vo svojm XML feede na Heureke.

Áno, je špička predajnej sezóny e-shopov a marketéri nevedia kam skôr skočiť. Napriek tomu si myslím, že je dobré sa na chvíľu zastaviť a zopakovať si kľúčové fakty pri stanovení cien za prekliky na cenových porovnávačoch ale aj v ďalších systémoch. Preklikov je totiž teraz veľa a stoja veľa peňazí.

Máme tu ďalšie pokračovanie o inzercii na cenovom porovnávači Heureka.sk. Naposledy som spomenul, že si dnes povieme niečo o tom ako správne zaradiť svoje produkty do katalógu Heureky. Zamyslel som sa nad tým a myslím, že by bolo vhodné, hneď na začiatku, vysvetliť čo vlastne znamená to párovanie. Konkrétne prečo a pre koho je vhodné alebo nevhodné spárovať svoje produkty do produktových kariet porovnávača. A ešte teda jedna vec, samozrejme, ako nato.

V tomto dieli sa začneme venovať konkrétne Heureke. Bližšie si predstavíme tento porovnávač. Postupne si povieme ako dosiahnuť to, aby sa naše produkty čo najsprávnejšie zaradili (tzv. spárovali) do katalógu daného porovnávača. To aby sa zobrazovali na predných pozíciach v porovnaní s ostatnými e-shopmi. Povieme si ako pracovať s benefitmy ktoré by mal e-shop ponúkať a ďalšie tipy a triky z praxe. To všetko bude sprevádzané tým, ako je to možné dokázať pomocou aplikácie Mergado.

Máme tu Deň dopravy zdarma a s otázkami, ako nastaviť v Mergade dopravu zadarmo, pre potrebu tejto marketingovej akcie Heureky, sa roztrhlo vrece. Ukážme si teda, ako na to.

Za necelé dva týždne prebehne štvrtý ročník akcie Deň dopravy zdarma. Poďme si teda zrekapitulovať základné náležitosti.

Tak nám tá jeseň získava spád. Za posledných pár týždňov sa udialo hneď niekoľko kľúčových udalostí, ktorých následky si ponesieme aj niekoľko rokov. Aby sa nám na ne v budúcnosti spomínalo jednoduchšie, zapísal som si k nim pár riadkov.

Stránky




Odoberať RSS - Heureka.sk