HEUREKA_CPC


Cenové porovnávače sú obľúbeným spôsobom e-shopov, ako sa dostať do povedomia zákazníkov. Aby sa ale nestratili v množstve výberu, môžu svoje pozície pri jednotlivých produktoch, či kategóriách udržiavať v popredí pomocou biddingu. Viete, aké hranice pre biddovanie majú jednotlivé porovnávače nastavené?

Pokračovanie z minulého dielu o biddingu je tu. Vysvetlili sme si, čo je to bidding a ako funguje na Heureke. Toto všetko bola viacmenej "teória" k biddingu. Dnes si povieme a ukážeme ako to vyzerá v praxi, keď ste napr. marketingový konzultant alebo majiteľ e-shopu a chcete si nastaviť ceny za preklik v aplikácii Mergado.

Aby človek nastavil svojmu e-shopu v Mergade ceny za prekliky, potreboval na to niekedy aj desiatky rôznych pravidiel. Najnovšie som pripravil pravidlo, ktoré túto prácu zjednoduší. Prečítajte si ako.




Odoberať RSS - HEUREKA_CPC