Získajte lepší prehľad pomocou nových reportov Heureky

 

Heureka predstavila prvé novinky z oblasti analytiky. Nové dátové prehľady a štatistiky vám pomôžu získať podrobný prehľad o tom, ako efektívna je vaša inzercia na Heureke. Vďaka nim tak dokážete komplexnejšie nastaviť vaše nové stratégie.

Dva prehľady

V administrácii Heureky po novom nájdete záložku Dátové prehľady. V tejto záložke sú k dispozícii dva nové prehľady. Oba reporty sú dostupné všetkým e-shopom zdarma. Generujú sa 1x denne cez noc a sú vo formáte CSV. Pôvodné reporty umiestnené v záložke Štatistiky a Prehľad spárovanosti môžete využívať aj naďalej.

Nákladový prehľad

Heureka sa snaží, aby jej užívatelia dokázali využívať jej analytiku na maximum. Preto rozšírila stávajúce štatistiky a vytvorila nový report Prehľad o výkone a nákladoch. Tento report pracuje aj s elementom ITEM_ID, ktorý slúži pre lepšiu identifikáciu produktov. Využívaním tohto reportu získate značné množstvo informácií, ktoré vám uľahčia analýzu efektivity e-shopu na Heureke. Pomôžu vám tiež zistiť, či zákazníci do e-shopu prichádzajú skôr z biddovaných, či nebiddovaných produktov.

 

Prehľad o výkone a nákladoch. Zdroj: heureka.cz

Párovací prehľad

Druhý report je úplne nový. Volá sa Spárovanosť produktov a poskytuje zoznam produktov, ktoré sa e-shopu nespárovali do katalógu Heureky. Pri nespárovaných produktoch zobrazuje návrhy zmien názvov, či kategórií tak, aby bol produkt správne zaradený. Tieto odporúčania sú určované na základe EAN kódov v XML feede, skontrolujte si preto, či produkty na Heureke EAN kódmi označujete.

Prehľad spárovanosti produktov Zdroj: heureka.cz

Využite dáta nových prehľadov Heureky. Tieto analytické dáta vám pomôžu urobiť vašu inzerciu ešte výkonnejšiu, ako bola do teraz.

Pridať nový komentár