Zvýšte predaj s letnými Dňami dopravy zdarma od Heureky

Heureka tento rok po prvýkrát organizuje letnú edíciu Dňov dopravy zdarma. Táto obľúbená akcia, ktorá tentokrát potrvá od 20. do 22.8., už má medzi nakupujúcimi zvučné meno. Využite možnosť poskytnúť zákazníkom dopravu zdarma, určite v nich zvýšite záujem nakúpiť práve v e-shope vašich klientov.

Zapojte sa

Letné dni dopravy zdarma sa budú na Heureke konať od 12:00 20.8.2018 do 23:59 22.8.2018. V tomto období budú ponuky zapojených e-shopov v katalógu Heureky označené ikonou DDZ.

Registrujte sa

Registráciu do DDZ Heureka spustila 1.8.2018. Od tohto dátumu je v menu administrácie e-shopov k dispozícii záložka Dni dopravy zdarma. Touto cestou schválite a potvrdíte podmienky účasti. Logo klientovho e-shopu sa potom zobrazí na špeciálnej mikrosite, ktorá zoradí e-shopy podľa doby registrácie.

Podmienky účasti

Základné podmienky účasti

  • E-shop musí mať certifikát Overené zákazníkmi
  • E-shop musí ponúkať aspoň jeden spôsob dopravy zdarma pre doručenie zásielky domov – nepočítajú sa výdajne ako Uloženka, Zásielkovňa a pod.
  • E-shop sa zaväzuje, že nebude účtovať dopravné v žiadnom kroku objednávky na svojom webe, že po dobu trvania akcie nezvýši ceny tovaru, nenavýši cenu dobierky a nebude účtovať ďalšie poplatky.
  • Akcia musí platiť v rámci celej SR bez váhového obmedzenia.
  • Akcia platí pre všetky objednávky uskutočnené v e-shope v čase akcie s cenou objednávky minimálne 15 Eur.

Marketingová podpora

Okrem ikony Dopravy zdarma, ktorou budú e-shopy zapojené do akcie na Heureke označené, môžete na web obchodu umiestniť niektoré z bannerov z ponuky v záložke DDZ. K akcii bude zároveň vytvorená vlastná microsite.

Náhľad formátov bannerov DDZ. Zdroj: sluzby.heureka.cz

Mergado tip

Zapojeným e-shopom bude po dobu akcie odpustená provízia z objednávok v Heureka Košíku a všetky ponuky v ňom budú po dobu trvania DDZ s dopravou zdarma. Ak sa rozhodnete DDZ nevyužiť, Heureka váš Košík od 20. do 22.8. deaktivuje.

Zapojte sa do Dní dopravy zdarma. Na Heureke sa pravidelne stretávajú s veľkým záujmom e-shopov. Pre zákazníkov sú jedným z kľúčových faktorov pri ich rozhodovaní o nákupe na internete, či výbere e-shopu.

Pridať nový komentár