Google Nákupy
Google Shopping alebo aj Google Nákupy sú jedným z najväčších porovnávačov tovaru na svete a patria medzi najlepšie zdroje tržieb v online inzercii. Cez Google Nákupy môžete ponúkať svoj tovar takmer vo všetkých krajinách sveta. Fungujú podobne ako lokálne porovnávače Heureka.sk alebo Pricemania – ich cieľom je priviesť na e‑shop najrelevantnejších zákazníkov, ktorí sú rozhodnutí nakúpiť.
Google Shopping kampane predstavujú jeden z typov Google Ads reklám. Svoje produkty môžete nahrať do Google Merchant Center zadarmo. Platíte až vtedy, ak sa rozhodnete ísť do reklám.
E‑shopárom stačí k inzercii aktívny účet Google Merchant Centre a Google Ads. GMC k tomu vyžaduje špeciálne upravený feed z e‑shopu, aby mal Google z čoho brať dáta o vašich produktoch. S týmto vám dokáže pomôcť automatizovaný nástroj Mergado.
Ako vám s inzerciou na Google Nákupoch pomôže Mergado?
- Mergado je no-code nástroj na úpravu produktových dat, pomocou ktorého nastavíte inzerciu pre Google Nákupy hromadne a automatizovane.
- Pre všetky domény ponúkame Audit feedu a utomaticky našepkávame strom kategórií.
- S Mergadom ľahko vytvoríte niekoľko typov Google Ads kampaní — DSA kampaň, dynamický remarketing i produktovú kampaň v Google Nákupoch.
- Inzerujte len to, čo vám prinesie zisk. So skrytím nenaskladnených produktov či nesezónneho tovaru pomôžu naše výbery.
Využijte naše aplikácie pre výkonnejšiu inzerciu na Google
- Obrázky, ktoré sú pre inzerciu na Google Shopping veľmi dôležité, hromadne upravíte v aplikácii Feed Image Editor.
- Lákajú vás zahraničné trhy? S prekladom feedu si poradí aplikácia Mergado Translate. Vašej inzercii na nových trhoch už tak nič nebráni.
- Ušetrite čas pri tvorbe PPC kampaní pre Google Ads. Vyskúšajte aplikáciu PPC Wolf pre automatizovanú tvorbu reklám.
-
Všetky informácie o špecifikáciách feedu pre Google Nákupy nájdete v Špecifikácii produktových dát.
-
Zdrojom dát sú tradičné importy XML.
-
Súbory musia byť uložené na URL adrese.