Cenové porovnávače


Cenové porovnávače sú obľúbeným spôsobom e-shopov, ako sa dostať do povedomia zákazníkov. Aby sa ale nestratili v množstve výberu, môžu svoje pozície pri jednotlivých produktoch, či kategóriách udržiavať v popredí pomocou biddingu. Viete, aké hranice pre biddovanie majú jednotlivé porovnávače nastavené?

Rozhovorom s Lídou Navrátilovou z agentúry RobertNemec.com pokračujeme v seriáli rozprávania s našimi certifikovanými špecialistmi. A o čom bude reč? Najmä o rozdieloch medzi porovnávačmi cien a PPCčkami z rôznych uhlov.

Po zhrnutí slovenských porovnávačov prinášame samozrejme aj zhrnutie tých českých. Možno si kladiete otázku, prečo je v nadpise za druhý polrok 2015. Objasníme si to v článku.

Je poradie návštevnosti stále jasne dané ako sme avizovali pred časom v prehľade cenových porovnávačov? V Mergade si už tradične zosumarizujeme predchádzajúci rok cenových porovnávačov na slovenskom trhu. 

Pokračovanie z minulého dielu o biddingu je tu. Vysvetlili sme si, čo je to bidding a ako funguje na Heureke. Toto všetko bola viacmenej "teória" k biddingu. Dnes si povieme a ukážeme ako to vyzerá v praxi, keď ste napr. marketingový konzultant alebo majiteľ e-shopu a chcete si nastaviť ceny za preklik v aplikácii Mergado.

V minulom článku sme sa venovali vytváraniu parametrov. Dnes sa bližšie pozrieme nato ako funguje stanovenie cien za prekliky alebo tzv. bidding na Heureke. Vysvetlíme si základy, ktoré umožnia začať pracovať s biddingom aj začiatočníkom.

Naposledy sme si povedali a ukázali ako správne spárovať svoje produkty na Heureke pomocou Mergada. Dneska budeme pokračovať ďalej v tzv. tuningu inzercie. Niečo o tom ako si v Mergade nastaviť parametre jednoduchšie sme si už písali zhruba pred pol rokom. Dnes si povieme viac o tom, prečo je dôležité ich uvádzať vo svojm XML feede na Heureke.

Ako sme si povedali v minulej časti, dnes sa začneme venovať konkrétnym postupom ako napárovať svoj tovar do katalógu Heureky. Vysvetlíme si a ukážeme si to priamo na príkladoch v aplikácii Mergado.

Máme tu ďalšie pokračovanie o inzercii na cenovom porovnávači Heureka.sk. Naposledy som spomenul, že si dnes povieme niečo o tom ako správne zaradiť svoje produkty do katalógu Heureky. Zamyslel som sa nad tým a myslím, že by bolo vhodné, hneď na začiatku, vysvetliť čo vlastne znamená to párovanie. Konkrétne prečo a pre koho je vhodné alebo nevhodné spárovať svoje produkty do produktových kariet porovnávača. A ešte teda jedna vec, samozrejme, ako nato.

V tomto dieli sa začneme venovať konkrétne Heureke. Bližšie si predstavíme tento porovnávač. Postupne si povieme ako dosiahnuť to, aby sa naše produkty čo najsprávnejšie zaradili (tzv. spárovali) do katalógu daného porovnávača. To aby sa zobrazovali na predných pozíciach v porovnaní s ostatnými e-shopmi. Povieme si ako pracovať s benefitmy ktoré by mal e-shop ponúkať a ďalšie tipy a triky z praxe. To všetko bude sprevádzané tým, ako je to možné dokázať pomocou aplikácie Mergado.

Stránky




Odoberať RSS - Cenové porovnávače