Cenové porovnávače

Napojte svoj e-shop na známe cenové porovnávače. Mergado vám ponúka nástroje pre kvalitnejšiu správu vašej inzercie.

Odborné články o cenových porovnávačoch:

Alza Dropshipment zjednodušuje logistiku a privádza nových zákazníkov

Pokles nákupov v kamenných predajniach v rámci opatrení proti ochoreniu COVID-19 a často nákladný nájom za skladové priestory sú problémy, s ktorými aktuálne bojuje veľa e-shopov. Taktiež patríte medzi tých, ktorí hľadajú spôsoby, ako svoj tovar viac sprístupniť nakupujúcim? Zvážte možnosti Dropshipmentu od Alza.cz.

18.06.2020
Inzerujte na vyhľadávačoch tovaru

Vyhľadávače tovaru vznikli ako odpoveď na rýchlo rastúci počet e-shopov. Tieto weby zhromažďujú údaje o tovare internetových obchodov. Svojim zákazníkom umožňujú vyhľadávať tovar podľa špecifických požiadavkov. Pre e-shopy bývajú častou voľbou, pretože svoje produkty ponúknu veľkému množstvu zákazníkov.

18.09.2018
Ecommerce tipy #7

Je tu ďalší mesiac a s ním ďalší diel zo série ecommerce tipov. V tomto si predstavíme, ako funguje fulltextové vyhľadávanie. Ostrieľaný Martin Čtvrtníček nám opäť spoločne s Natálkou povie, podľa čoho vyhľadávač vyberá výsledky.

22.08.2018
Párovanie a odpárovanie produktov na Heureke a Zboží.cz

Aby malo inzerovanie na cenových porovnávačoch význam, je potrebné mať správne zaradené produkty do príslušných kategórií. A čo ak máte produkt spárovaný a chcete ho odpárovať? Ako na to na Heureke a Zboží.cz sa pozrieme v tomto článku.

18.01.2018
Niekoľko tipov, ako byť pred Vianocami ešte viac vidieť

Chcete rozšíriť okruh svojich klientov a inzerujete v Českej republike? Spolupráca so špecializovanými porovnávačmi, či komunitnými webmi by tak pre vás mohlo byť vhodné riešenie.

02.11.2017
Ako na kód EAN a kde sa vám zíde

V obchodoch sa denne stretávame s čiarovými kódmi, ktorými je každý tovar označený, či už ide o čokoládu alebo knihu. Čiarový kód je najčastejšia forma kódu EAN-13. Skratka EAN znamená European Articel Number a ide o kód, ktorý označuje tovar. Ako taký kód získať, kde ho potrebujete a ako si ho nastavíte v Mergade, si povieme v tomto článku.

12.09.2017

Cenové porovnávače sú obľúbeným spôsobom e-shopov, ako sa dostať do povedomia zákazníkov. Aby sa ale nestratili v množstve výberu, môžu svoje pozície pri jednotlivých produktoch, či kategóriách udržiavať v popredí pomocou biddingu. Viete, aké hranice pre biddovanie majú jednotlivé porovnávače nastavené?

03.08.2017

Nedávno sme v porovnaní ukázali, kde sa na Zboží.cz a Heureke zobrazujú jednotlivé elementy. Dnes sa pozrieme na Google Nákupy, ktoré tiež pracujú s XML súbormi.

25.07.2017

Rozhovorom s Lídou Navrátilovou z agentúry RobertNemec.com pokračujeme v seriáli rozprávania s našimi certifikovanými špecialistmi. A o čom bude reč? Najmä o rozdieloch medzi porovnávačmi cien a PPCčkami z rôznych uhlov.

20.07.2017

Na konci mája sme navštívili brnenskú marketingovú agentúru Proficio, ktorá je mimo iné tiež certifikovanou agentúrou Mergada. S Michalom sme sa bavili o ich práci a používaní Mergada i aplikácií.

23.06.2017