Cenové porovnávače

Napojte svoj e-shop na známe cenové porovnávače. Mergado vám ponúka nástroje pre kvalitnejšiu správu vašej inzercie.

Odborné články o cenových porovnávačoch:

Inzerujte na vyhľadávačoch tovaru

Vyhľadávače tovaru vznikli ako odpoveď na rýchlo rastúci počet e-shopov. Tieto weby zhromažďujú údaje o tovare internetových obchodov. Svojim zákazníkom umožňujú vyhľadávať tovar podľa špecifických požiadavkov. Pre e-shopy bývajú častou voľbou, pretože svoje produkty ponúknu veľkému množstvu zákazníkov.

18.09.2018
Ecommerce tipy #7

Je tu ďalší mesiac a s ním ďalší diel zo série ecommerce tipov. V tomto si predstavíme, ako funguje fulltextové vyhľadávanie. Ostrieľaný Martin Čtvrtníček nám opäť spoločne s Natálkou povie, podľa čoho vyhľadávač vyberá výsledky.

22.08.2018
Párovanie a odpárovanie produktov na Heureke a Zboží.cz

Aby malo inzerovanie na cenových porovnávačoch význam, je potrebné mať správne zaradené produkty do príslušných kategórií. A čo ak máte produkt spárovaný a chcete ho odpárovať? Ako na to na Heureke a Zboží.cz sa pozrieme v tomto článku.

18.01.2018
Niekoľko tipov, ako byť pred Vianocami ešte viac vidieť

Chcete rozšíriť okruh svojich klientov a inzerujete v Českej republike? Spolupráca so špecializovanými porovnávačmi, či komunitnými webmi by tak pre vás mohlo byť vhodné riešenie.

02.11.2017
Ako na kód EAN a kde sa vám zíde

V obchode sa denne stretávame s čiarovými kódmi, ktorými je každý tovar označený, či už ide o čokoládu alebo knihu. Čiarový kód je najčastejšia forma kódu EAN-13. Skratka EAN znamená European Articel Number a ide teda o kód, ktorý označuje tovar. Ako takýto kód získať a kde ho potrebujete, si povieme v tomto článku.

12.09.2017

Cenové porovnávače sú obľúbeným spôsobom e-shopov, ako sa dostať do povedomia zákazníkov. Aby sa ale nestratili v množstve výberu, môžu svoje pozície pri jednotlivých produktoch, či kategóriách udržiavať v popredí pomocou biddingu. Viete, aké hranice pre biddovanie majú jednotlivé porovnávače nastavené?

03.08.2017

Nedávno sme v porovnaní ukázali, kde sa na Zboží.cz a Heureke zobrazujú jednotlivé elementy. Dnes sa pozrieme na Google Nákupy, ktoré tiež pracujú s XML súbormi.

25.07.2017

Rozhovorom s Lídou Navrátilovou z agentúry RobertNemec.com pokračujeme v seriáli rozprávania s našimi certifikovanými špecialistmi. A o čom bude reč? Najmä o rozdieloch medzi porovnávačmi cien a PPCčkami z rôznych uhlov.

20.07.2017

Na konci mája sme navštívili brnenskú marketingovú agentúru Proficio, ktorá je mimo iné tiež certifikovanou agentúrou Mergada. S Michalom sme sa bavili o ich práci a používaní Mergada i aplikácií.

23.06.2017

Punkové priestory brnenského klubu Mersey, sedem prednášajúcich a takmer stovka účastníkov dali dohromady tohtoročnú Nekonferenciu. Okrem tradičných tém o porovnávačoch cien bol tentokrát priestor aj na krátku „exkurziu“ do rebrandingu Notina alebo uvádzanie noviniek od Tescomy. Prečítajte si viac!

09.06.2017