Cenové porovnávače

Ako na kód EAN a kde sa vám zíde

V obchode sa denne stretávame s čiarovými kódmi, ktorými je každý tovar označený, či už ide o čokoládu alebo knihu. Čiarový kód je najčastejšia forma kódu EAN-13. Skratka EAN znamená European Articel Number a ide teda o kód, ktorý označuje tovar. Ako takýto kód získať a kde ho potrebujete, si povieme v tomto článku.

12.09.2017

Cenové porovnávače sú obľúbeným spôsobom e-shopov, ako sa dostať do povedomia zákazníkov. Aby sa ale nestratili v množstve výberu, môžu svoje pozície pri jednotlivých produktoch, či kategóriách udržiavať v popredí pomocou biddingu. Viete, aké hranice pre biddovanie majú jednotlivé porovnávače nastavené?

03.08.2017

Rozhovorom s Lídou Navrátilovou z agentúry RobertNemec.com pokračujeme v seriáli rozprávania s našimi certifikovanými špecialistmi. A o čom bude reč? Najmä o rozdieloch medzi porovnávačmi cien a PPCčkami z rôznych uhlov.

20.07.2017

Po zhrnutí slovenských porovnávačov prinášame samozrejme aj zhrnutie tých českých. Možno si kladiete otázku, prečo je v nadpise za druhý polrok 2015. Objasníme si to v článku.

29.01.2016

Je poradie návštevnosti stále jasne dané ako sme avizovali pred časom v prehľade cenových porovnávačov? V Mergade si už tradične zosumarizujeme predchádzajúci rok cenových porovnávačov na slovenskom trhu. 

25.01.2016

Pokračovanie z minulého dielu o biddingu je tu. Vysvetlili sme si, čo je to bidding a ako funguje na Heureke. Toto všetko bola viacmenej "teória" k biddingu. Dnes si povieme a ukážeme ako to vyzerá v praxi, keď ste napr. marketingový konzultant alebo majiteľ e-shopu a chcete si nastaviť ceny za preklik v aplikácii Mergado.

12.01.2016

V minulom článku sme sa venovali vytváraniu parametrov. Dnes sa bližšie pozrieme nato ako funguje stanovenie cien za prekliky alebo tzv. bidding na Heureke. Vysvetlíme si základy, ktoré umožnia začať pracovať s biddingom aj začiatočníkom.

05.01.2016

Naposledy sme si povedali a ukázali ako správne spárovať svoje produkty na Heureke pomocou Mergada. Dneska budeme pokračovať ďalej v tzv. tuningu inzercie. Niečo o tom ako si v Mergade nastaviť parametre jednoduchšie sme si už písali zhruba pred pol rokom. Dnes si povieme viac o tom, prečo je dôležité ich uvádzať vo svojm XML feede na Heureke.

16.12.2015

Ako sme si povedali v minulej časti, dnes sa začneme venovať konkrétnym postupom ako napárovať svoj tovar do katalógu Heureky. Vysvetlíme si a ukážeme si to priamo na príkladoch v aplikácii Mergado.

10.12.2015

Máme tu ďalšie pokračovanie o inzercii na cenovom porovnávači Heureka.sk. Naposledy som spomenul, že si dnes povieme niečo o tom ako správne zaradiť svoje produkty do katalógu Heureky. Zamyslel som sa nad tým a myslím, že by bolo vhodné, hneď na začiatku, vysvetliť čo vlastne znamená to párovanie. Konkrétne prečo a pre koho je vhodné alebo nevhodné spárovať svoje produkty do produktových kariet porovnávača. A ešte teda jedna vec, samozrejme, ako nato.

26.11.2015