Využitie Mergada – Prípadové štúdie

Prečítajte si, ako využívajú Mergado odborníci z brandže. Spolupracujeme s množstvom marketingových agentúr a freelancerov, ktorí sa s nami delia o expertné tipy na rôznorodé úkony nastavovania inzercie e-shopov.

Hľadáte návody a tipy, ako odstrániť problémy alebo zlepšiť výkon vášho internetového podnikania? Na tejto stránke nájdete odpovede na množstvo špecifických otázok aj inšpiráciu, ako svoju inzerciu posuniete na ešte konverznejšiu úroveň.

Vyberte si, čo vás zaujíma z odborných use-case:

 

PAVEL PLUHAŘ: Omnichannel expanzia do Maďarska s Mergadom na pohodu

Omnichannel marketing je ďalší termín, ktorý sa dnes často vyskytuje v spojení s internetovým predajom. Názov sám napovedá, že sa jedná o stratégiu mnohých kanálov, bez ktorej sa nezaobídete a to ani v Maďarsku. Expanzia na zahraničný trh obnáša mnoho energie a úloh, ale Mergado sa o mnoho z nich postará.

PAVEL VYBÍRAL: Tvorba a optimalizácia Google Shopping feedu pre e‑shop na WooCommerce

V reklamnej a digitálnej agentúre ImperialMedia sa už niekoľko rokov venujeme tvorbe e‑shopov a nadväzujúcemu marketingu. Jedným z efektívnych spôsobov propagácie je inzercia produktov v Google Nákupoch. Aby sme však mohli inzerovať tovar na tomto kanáli, musíme vytvoriť správne štruktúrovaný XML feed s čo najpodrobnejšími informáciami o produktoch.

ADVISIO: Ako vylepšiť vlastné štítky pomocou praktických tipov

V dnešnej dobe plnej automatizácií máme napríklad pri kampaniach v Google Nákupoch veľmi obmedzené možnosti optimalizácie. Nie je možné pracovať s vylučovaním nerelevantných vyhľadávacích dotazov alebo používať úpravy ponúk. Prípadová štúdia agentúry [Advisio] radí zamerať sa na maximálnu kvalitu produktových dát.

ADAM FIŠER: 7 najčastejších chýb vo FAVI feede a ako im zabrániť

Ako každý iný porovnávač má aj FAVI svoje kritériá, ktoré musíte dodržať, ak chcete inzerovať na ich stránkach. Preto sme v spolupráci s jeho profesionálmi dali dohromady článok, ktorý vám pomôže vyriešiť 7 najčastejších problémov na FAVI pomocou nástroja Mergado.

ADAM FUNIOK: 7 obvyklých nedokonalostí Google Shopping feedu a ako ich odstrániť v Mergade

Google Shopping je v Mergade hneď po Heureke najpoužívanejší formát produktových feedov. V spolupráci s agentúrou Proficio, ktorá je certifikovaným partnerom Google, sme dali dokopy 7 najčastejších nešvárov, s ktorými sa v diagnostickom centre Google Merchant môžete stretnúť. A rovno vám aj prezradíme konkrétne spôsoby, ako ich behom chvíľky v Mergade zvládnete opraviť.

TOMÁŠ SOKOL: Udržujte informácie o tovare na Shoptet e‑shope aktuálne. Pomocou prípadovej štúdie od Flexity

Ak spravujete viac e‑shopov prevádzkovaných na riešení Shoptet, je dôležité, aby ste udržiavali údaje o tovare vzájomne aktuálne. Pri každej zmene u produktov na jednom e‑shope potrebujete, aby sa v čo najkratšom čase preniesla aj do vašich ďalších prevádzkovaných obchodov. Detailný postup pre vás v prípadovej štúdii spísal Tomáš Sokol, spoluzakladateľ e‑shopu Flexity.

HANA KOBZOVÁ: Ovládnite dynamický remarketing Google Ads s webom bez košíku. Pomocou Mergado Packu a Google Web Designeru

V sektore mimo e‑shopy vyžaduje nastavenie dynamického remarketingu technické úpravy webu, prípravu vlastného feedu a tiež dynamického banneru, ktorý bude informácie z pripraveného feedu zobrazovať. Ako to celé pripraviť, sa dozviete v článku PPC specialistky Hany Kobzové.

PTAGROUP: Kde všade Mergado uľahčuje život agentúram? Inšpirujte sa u ptagroup

Slovenská agentúra ptagroup vytvorila na svojom blogu sériu článkov, kde predstavila päť praktických spôsobov, ako najčastejšie pracujú s Mergadom. Zvažujete, ako si uľahčiť analytiku, bidding, cenotvorbu a ďalšie pravidelné marketérské činnosti? Prečítajte si, ako si ptagroup uľahčuje prácu pomocou Mergada.

JANA DZURIČKOVÁ: Vstup obchodu Footshop na rumunský trh pomocou Mergada

Pražská marketingová agentúra Unikum spravuje v Mergade účty e‑shopu so značkovou obuvou Footshop. Aká je ich stratégia pri obsadzovaní nového trhu a ako im v tom pomáha Mergado?