E-shopy na Biane oslovia nových zákazníkov pomocou funkcie Visual Search

Špecializovaný porovnávač Biano oficiálne predstavil nový dizajn webu. V rámci neho poskytol e‑shopom a používateľom možnosť využívania funkcie Visual Search. Táto novinka zanalyzuje obrázky vybraného tovaru pomocou umelej intelegencie a ponúkne podobné alebo rovnaké produkty.

Špecializovaný porovnávač Biano oficiálne predstavil nový dizajn webu. V rámci neho poskytol e‑shopom a používateľom možnosť využívania funkcie Visual Search. Táto novinka zanalyzuje obrázky vybraného tovaru pomocou umelej intelegencie a ponúkne podobné alebo rovnaké produkty.

Na objavenie vytúženého tovaru stačí nahrať fotku či obrázok

Často sa stane, že človek zahliadne produkt, ktorý sa mu zapáči, ale pretože nepozná jeho názov či výrobcu, už ho spätne neobjaví. Práve z toho dôvodu spustilo Biano obrazové vyhľadávanie pre nábytok a dekorácie.

Funguje na princípe, že ak sa zákazníkovi niečo zapáči na internete, pri zahraničnej návšteve, či pri obede, a nevie, kde si tento tovar zaobstarať, stačí, aby ho odfotil a nahral na web porovnávača. Jeho systém zanalyzuje obrázok a priradí k nemu reálne produkty z katalógu Biana, odkiaľ ho zákazník jednoducho nakúpi v konkrétnom obchode.

Kde na webe Biana nájdu nakupujúci vizuálne vyhľadávanie

  • jeho panel nájdu na homepage
  • alebo na celom webe vo forme ružovej ikonky s foťákom v hlavičke webu

Čo musí váš e‑shop spĺňať pre využívanie Visual Search

Pokiaľ na Biane aktívne inzerujete, vaša ponuka sa stáva súčasťou tejto funkcie automaticky. Aby ste Visual Search mohli využiť naplno, porovnávač odporúča vo feede posielať čo najviac produktových obrázkov v maximálnom rozlíšení. Funkcia sa naplno spúšťa 7. júla.

V akých štátoch je funkcia dostupná

Využijú ju e‑shopári zo všetkých štátov, na ktorých fungujú online trhy Biana.

  • Česká republika
  • Slovensko
  • Rumunsko
  • Brazília
  • Holandsko

Prvý z radu AI produktových noviniek

Táto novinka, ktorú pre prehľadnosť a vyššiu atraktivitu už teraz kladne hodnotia nakupujúci aj e‑shopy, je prvou zo série ďalších produktových vylepšení prostredníctvom umelej inteligencie. Systém vyvinul interný tím Biana, ktorý má v tomto roku predstaviť ďalšie novinky na báze AI.

Priblížte tovar nakupujúcim jednoduchšie pomocou obrazového vyhľadávania. Je to ďalší spôsob, ako sa vaša ponuka dostane do ich povedomia. Vaše obrázky dokážete komplexne vylepšiť pomocou aplikácie Feed Image Editor. Vyskúšajte ju na prvých desať dní zadarmo a zistíte, s čím všetkým vám pomôže.

Mohlo by vás zaujímať:

Lukáš Horák

Lukáš sa v Mergade stará o väčšinu komunikácie v češtine. Prostredníctvom blogu, e‑mailu a sociálnych sietí pravidelne zásobuje čitateľa aktualitami z e‑commerce, novinkami a tipmi z Mergada. Pokiaľ práve nie je copywriter, užíva si príjemné veci ako badminton, výlety medzi utajené skvosty osemdesiatkovej hudby a plody mora podávané s červeným vínom.