Objavte možnosti reklamy s affiliate marketingom. Budete propagovaní tam, kde by ste sa inak s e-shopom nedostali

Zaujíma vás, či sa vám oplatí investovať do populárneho affiliate marketingu? V novej trojdielnej sérii E-commerce tipov vám kompletne predstavíme provizný affiliate program so špecialistom z agentúry Ordelogy, Martinom Čtvrtníčkom. Sledujte úvodnú časť, kde sa dozviete ako funguje forma affil spolupráce medzi e-shopom a partnerskou značkou.

Vo videu vám Martin priblíži:

0:26 Čo je to affiliate marketing?
1:12 Kto propaguje affil ponuky?               
8:25 Čo vám affiliate program prinesie?
9:11 Kedy dáva affil zmysel aj pre vašu značku?               

 

Mohlo by vás ešte zaujímať:

Rozbehnite vlastný affiliate program. Znásobíte tým hodnotu značky i tržieb

Plánujete založiť pre vašu značku affiliate program? Nechajte si poradiť od odborníkov a objavte široké možnosti, ktoré ponúka e-commerce trh. V druhej časti série o affiliate marketingu vám predstaví Martin Čtvrtníček všetko, čo potrebujete vedieť o jeho prevádzkovaní, nastavení provízií či hľadaní nových parnerov. Sledujte nové Ecommerce tipy a využite cenné rady k ďalšej propagácií vašej značky.

15.10.2020
Ako účinne upravovať feedy pre porovnávače tovaru – Dita Středová & Eliška Bielková, eBRÁNA

Získajte s agentúrou eBRÁNA cenné tipy ako rozšíriť inzerciu na najväčších hráčov medzi porovnávačmi tovaru. Kam potrebujete zamerať najviac pozornosti pri úprave XML feedu? A ako si poradiť s požadovanými špecifikáciami porovnávačov? Špecialistky na online marketing, Dita Středová a Eliška Bielková, nám pre Mergado TV porozprávali, ako vytvárajú úspešné e-shopové stratégie.

15.07.2020
Ako na online expanziu do Nemecka – Milan Fiala, eVisions

Chcete sa so svojim e-shopom vydať na nemecký trh a ocenili by ste rady od skúsených marketérov? V tom prípade neprepínajte – do štúdia Mergado TV sme si pozvali špecialistu na expanziu do Nemecka. Milan Fiala z agentúry eVisions vám v rozhovore prezradí všetko potrebné na úspešné umiestnenie obchodu do medzinárodnej e-commerce.

08.07.2020

Pridať nový komentár