Ecommerce tipy #8

Článok bol publikovaný 12. 09. 2018
| 1 minúta čítania

V osmom dieli Ecommerce tipov sa s Martinom a Natálkou pozrieme, aké sú tri základné tipy ovplyvňujúce poradie výsledkov v prirodzenom vyhľadávaní. Povieme si základné informácie, akým spôsobom sa výsledky vyhľadávania radia podľa obsahu, externých odkazov a relevancie voči vyhľadávaným otázkam.

Autor / Lukáš Horák / 12. 09. 2018

Lukáš sa v Mergade stará o väčšinu komunikácie v češtine. Prostredníctvom blogu, e‑mailu a sociálnych sietí pravidelne zásobuje čitateľa aktualitami z e‑commerce, novinkami a tipmi z Mergada. Pokiaľ práve nie je copywriter, užíva si príjemné veci ako badminton, výlety medzi utajené skvosty osemdesiatkovej hudby a plody mora podávané s červeným vínom.

Štítky: E‑commerce tipy

Pridať nový komentár

Obsah tohto poľa je súkromný a nebude verejne zobrazený.
By submitting a comment, you agree to the processing of personal data.