Heureka v novom: nový vzhľad Detailu obchodu

V utorok Heureka zaviedla nový vzhľad stránky Detail obchodu. Po zmene vzhľadu užívateľského účtu je to tak ich ďalší krok k responzívnejšiemu webu. Vďaka rozsiahlym užívateľským prieskumom by sa tak mal nový Detail obchodu stať prehľadnejším a viac ponúkať tovar, o ktorý majú užívatelia naozaj záujem.

V utorok Heureka zaviedla nový vzhľad stránky Detail obchodu. Po zmene vzhľadu užívateľského účtu je to tak ich ďalší krok k responzívnejšiemu webu. Vďaka rozsiahlym užívateľským prieskumom by sa tak mal nový Detail obchodu stať prehľadnejším a viac ponúkať tovar, o ktorý majú užívatelia naozaj záujem.

Radenie obchodu vo výpise

Podľa prieskumov Heureky majú pri výbere e‑shopu najväčší vplyv recenzie a texty. Preto je po novom vo výpise obchodov zviditeľnená možnosť prechodu do recenzie obchodu. V novom vzhľade sú obchody zároveň radené podľa hodnotenia. Heureka tým zákazníkom chce poskytovať čo najväčšie množstvo informácií pre ich správne rozhodovanie.

Ľavý stĺpec

Detail obchodu získava novu štruktúru. Z dôvodu väčšej prehľadnosti sa informácie o celkovom hodnotení, farbe certifikátu, spôsoboch platby, či kontaktov na e‑shop, sťahujú do ľavého stĺpca. Tento stĺpec tiež obsahuje informácie, ktoré miesto nenázorných hviezdičiek nahradili konkrétne dáta, ako napr. doba dodania pri jednotlivých recenziách.

Upravená záložka

Okrem prehľadného ľavého stĺpca získava Detail obchodu tiež upravenú záložku, ktorá poskytuje informácie o recenziách, výdajných miestach a diskusiu.

Recenzie

Na zobrazovanie recenzií kladie v novom vzhľade Heureka veľký dôraz. Najmä ich radenie bolo sprehľadnené tak, aby nakupujúci získali čo najviac informácií, ktoré uľahčia ich rozhodovanie. Z overených recenzií sa veľmi ľahko prekliknete do časti pozitívnych a negatívnych recenzií. Všetky názory ostatných kupujúcich vám tak budú okamžite po ruke.

Výdajné miesta

Staré časti InformáciePobočky z predchádzajúcej záložky boli zlúčené do záložky Výdajné miesta. Od teraz v nej nájdete funkciu geolokácie, ktorá umožňuje zobrazovanie výdajní v okolí užívateľa. Heureka tiež sľubuje, že do záložky Výdajné miesta postupe pridá ďalšie informácie, napríklad informácie o cenách dopravy a pod.

Diskusia

Tiež záložka Diskusia prešla úpravami. Radenie príspevkov je sprehľadnené a pribudla tiež možnosť reagovať do vlákien rovnako ako napr. na sociálnych sieťach.

Mergado získalo beta verziu Detailu obchodu k jej ohodnoteniu. Vývoj tejto stránky sme si tak mohli sami dobre otestovať. Môžeme preto povedať, že nový Detail obchodu s príklonom k väčšej prehľadnosti a responzivite veľmi vítame. A veríme, že bude užívateľom dobrým pomocníkom a e‑shopom tým pomôže získať väčšie množstvo konverzií.

Lukáš Horák

Lukáš sa v Mergade stará o väčšinu komunikácie v češtine. Prostredníctvom blogu, e‑mailu a sociálnych sietí pravidelne zásobuje čitateľa aktualitami z e‑commerce, novinkami a tipmi z Mergada. Pokiaľ práve nie je copywriter, užíva si príjemné veci ako badminton, výlety medzi utajené skvosty osemdesiatkovej hudby a plody mora podávané s červeným vínom.