S appkou Symlink Stork dokážete pridávať a odoberať nové adresy svojim feedom

Mať pod kontrolou, kto pristupuje k dátam vášho obchodu, je nutnosť. Ak navyše ukončíte s partnerom spoluprácu, je dôležité môcť mu v prístupe zabrániť. Presne s tým vám pomôže nová aplikácia Symlink Stork. S jej pomocou vytvoríte každému partnerovi vlastný symlink, ktorý dokážete podľa potreby deaktivovať či odstrániť. Pozrime sa na appku zblízka.

Symlinky znamenajú väčšie bezpečie pre vaše dáta

Ak poskytujete partnerom dáta prostredníctvom XML alebo CSV feedu, s aplikáciou Symlink Stork priradíte pre jednu pôvodnú URL adresu každému z nich symlink s vlastnou adresou. To znamená, že všetci budú dostávať rovnaké dáta, bez toho, aby poznali pôvodnú adresu feedu. Podľa potreby si následne jednoducho zmažete Symlink partnerov, s ktorými ukončíte spoluprácu. Dátové napojenie ďalších partnerov bude naďalej fungovať bez zmien.

Kde Symlink využijete

  • napojenie obchodných partnerov
  • napojenie affiliate reklamných sietí - v nich môžu mať k vašim sieťam prístup partneri ale aj konkurencia (a hoci spoluprácu s konkrétnou sieťou ukončíte, konkurent si môže URL vašich feedov uložiť či zapamätať)
  • napojenie iných reklamných sietí či iných systémov
Náhľad aplikácie Symlink Stork.

Čo všetko Symlink Stork dokáže

Aplikácia vie Symlinky nielen vytvárať, ale aj dočasne deaktivovať a spätne aktivovať, duplikovať (pre jednoduchšiu tvorbu viac posobných Symlink) a mazať. So Symlink Stork taktiež zaznamenáte históriu symlinkov – dátum, kedy naposledy daný symlink niekto navštívil a základné informácie o návštevníkovi.

Aké súbory Symlink Stork podporuje

Aplikácia nie je určená pre odkazy na HTML stránky. V ich prípade sa môžu nesprávne načítavať CSS štýly alebo nebude fungovať grafika stránok. Podporuje bežné dátové súbory:

  • XML
  • CSV
  • ZIP
  • apod.

Kto aplikáciu využije

Symlink Stork je určená pre pracovníkov e-shopov či marketingové špecialistov, ktorí spravujú dátové napojenie e-shopov s reklamnými systémami či s inými systémami.

Ako vytvoriť nový odkaz

  • kliknite na tlačidlo Vytvoriť nový odkaz
  • vyplňte názov, pôvodnú adresu, novú adresa a popr. poznámku
  • uložte nový odkaz
Sekcia História v aplikácii Symlink Stork.

Vyskúšajte si aplikáciu na 10 dní zadarmo. Detailné informácie nájdete v pomocníkovi pre aplikáciu na Mergado Store. Svoje postrehy a otázky zdieľajte v tomto vlákne nášho diskusného fóra.

Symlink Stork

Aplikácia Symlink Stork vám umožní pre jednu pôvodnú URL adresu nejakého súboru vytvárať nové adresy. Ak zadá užívateľ novú adresu, dostane súbor. Pôvodný adresu sa však nedozvie. Pre jednu pôvodnú URL dokážete vytvoriť jednu alebo aj viac nových adries. Využijete ju v situáciách, kedy chcete mať pod kontrolou, kto pristupuje k Vašim dátam. V aplikácii Symlink Stork vytvoríte každému partnerovi vlastný symlink. Partner dostane vlastnú, unikátnu adresu. Dáta pritom dostanú všetci rovnaké. Ak sa rozhodnete spoluprácu s jedným z partnerov ukončiť, jednoducho zmažete jeho symlink. Dátové napojenie ostatných partnerov bude fungovať naďalej bez zmien.

Mohlo by vás zaujímať:

Ako prekonať konkurenciu pomocou cien? Pomôžu vám nové funkcie Pricing Foxu

Nastavujete inzerciu na predvianočný boj o zákazníka? Zabodujte pomocou Pricing Foxu a ponúknite nakupujúcim najvýhodnejšiu cenu spomedzi konkurencie. Aplikácia priniesla nedávno ďalšiu dávku vylepšení, s ktorými je práca na cenotvorbe opäť jednoduchšia. Poďme sa pozrieť na výber lišiackych noviniek.

22.10.2020
Spájanie XML feedov je odteraz jednoduché. S novou aplikáciou Blending Bull

Importujete dáta od viacerých dodávateľov a váš shopsystém ich dokáže importovať len z jediného feedu? Potrebujete dáta pred importom do shopsystému spracovať v Mergade? Spájanie vstupných XML feedov do jedného výstupného je náročný úkon. Ale to už odteraz neplatí - prácu vám urýchli appka Blending Bull.

13.10.2020
Zlepšite cenovú politiku e-shopu s trojicou pricingovch aplikácií v Mergado Store

Ak sa na e-shope chcete vyhnúť pracnej manuálnej cenotvorbe, zamierne do Mergado Store, ktorý ponúka rovno tri aplikácie na preceňovanie produktov. Zaujíma vás, ktorá z nich je pre váš sortiment a špecifické obchodné priority najvhodnejší? Pokračujte v čítaní a vyberte si toho pravého pricingového favorita.

10.09.2020

Pridať nový komentár