S vylepšením Feed Image Editoru budú vaše reklamy stále aktuálne

Lukáš Horák
14. 12. 2018
2 minúty čítania
S vylepšením Feed Image Editoru budú vaše reklamy stále aktuálne

Tiež by ste ocenili, keby sa grafické prvky reklamy obmieňali samé bez nutnosti častej kontroly? Aj vývojári Feed Image Editoru chápu, ako je táto možnosť dôležitá a obohatili túto appku o dynamické prvky. Chcete vedieť, ako na ne? Tak ideme na to.

Tiež by ste ocenili, keby sa grafické prvky reklamy obmieňali samé bez nutnosti častej kontroly? Aj vývojári Feed Image Editoru chápu, ako je táto možnosť dôležitá a obohatili túto appku o dynamické prvky. Vďaka nim do produktových fotografií ľahko vložíte elementy, nastavíte požadovaný vzhľad a grafické úpravy sa budú vykonávať automaticky bez vášho zásahu. Chcete vedieť, ako na ne? Tak ideme na to.

Predstavujeme dynamické prvky vo Feed Image Editore

Použitím dynamických prvkov docielite toho, že vaša inzercia bude meniť grafickú podobu podľa potreby. Funguje to jednoducho: pomocou výberu v Mergade pridelíte grafickú podobu obrázkom, ktoré chcete použiť a ich hodnota potom bude podliehať zmenám hodnoty v XML. Takto zariadíte, že budú vaše reklamy vždy aktuálne. Hromadne, pre akékoľvek výbery produktov.

Ako nastaviť dynamické prvky

  1. Urobte výber produktov v Mergade (napr. výpredaj).
  2. Prejdite do Feed Image Editoru.
  3. Vytvorte novú šablónu.
  4. Zvoľte, na ktorý výber ju chcete aplikovať.
  5. Za produktovými fotkami môžete zmeniť farbu pozadia, veľkosť fotografie a pod.
  6. V zozname tvarov zvoľte Feed element.
  7. Upravte grafické zobrazenie elementu.

Nastavenie dynamických prvkov: kroky 3 – 7. Zdroj: www.feed-image-editor.cz

Mergado tipy

1. Nezabudnite: prvok je dynamický a jeho dĺžka sa môže meniť (3 E vs. 100 E).

  • Šablónu pomenujteuložte.
  • Pozrite sa na náhľad, či je všetko tak, ako má byť.

2. Feed Image Editor zatiaľ nevie rozoznať font písma mimo náhľad. Svoju prácu preto kontrolujte kliknutím na tlačítko „Náhľad“. FIE ho tak vygeneruje vrátane zvoleného fontu.

  • V prípade, že chcete reklamu použiť na Facebook, nahrajte výstupný feed z Mergada do Bussiness Manageru.

3. Myslite na to, aby boli šablóny, ktoré chcete v reklame zobraziť, zapnuté. Túto informáciu nájdete na hlavnej stránke aplikácie.

S vylepšením FIE o dynamické prvky nemusíte vaše reklamy stále obnovovať, čo vedie k veľkej úspore času. Ďalšie updaty prídu čoskoro a my vás o nich budeme včas informovať. A ak sa nájde niečo, čo by podľa vás vo Feed Image Editore nemalo chýbať, napíšte nám do fóra.

Lukáš Horák

Lukáš sa v Mergade stará o väčšinu komunikácie v češtine. Prostredníctvom blogu, e‑mailu a sociálnych sietí pravidelne zásobuje čitateľa aktualitami z e‑commerce, novinkami a tipmi z Mergada. Pokiaľ práve nie je copywriter, užíva si príjemné veci ako badminton, výlety medzi utajené skvosty osemdesiatkovej hudby a plody mora podávané s červeným vínom.