Pomocou appky Feed Image Editor ľahko zväčšíte nízke rozlíšenie obrázkov

Jeden z najčastejších problémov, na ktorý pri inzercii na porovnávačoch narazíte, je nízke rozlíšenie produktových obrázkov. Aby vám produkty s nedostatočnými rozmermi obrázkov nezamietli, museli ste predtým hľadať náhradné fotky. To už odteraz neplatí. Pomocou novinky od Feed Image Editor rozlíšenie pôvodných obrázkov ľahko zväčšíte.

Kvalitné rozlíšenie je kľúčové

Aj keď porovnávač produkty do inzercie prijme, ich rozlíšenie je na spodnej hranici jeho špecifikácie a môže nastať iný problém – nakupujúci produkty v ponuke neuvidí zreteľne. To je jeden z najčastejších dôvodov, prečo o ponuku môžu stratiť záujem a začne sa obzerať u konkurencie.

S Feed Image Editorom sa chýb v produktovej reklame zbavíte hromadne

Všetky problematické časti obrázkovej inzercie ľahko objavíte s bezplatným auditom obrázkov. Ten vám okrem ich detekovania poskytne aj tipy na to, ako chyby opraviť priamo v aplikácii. Vo Feed Image Editore tak naraz dokážete vylepšiť ich rozlíšenie, ale v prípade potreby aj napríklad zmeniť ich formát, odstrániť vodoznaky alebo doplniť obrázky tam, kde úplne chýbajú. A vašej kvalitnej obrazovej inzercii už nebude nič stáť v ceste.

Každý porovnávač definuje špecifikáciu produktových obrázkov inak. Nevyhľadávajte zložito každú špecifikáciu zvlášť. Tu nájdete prehľad požiadaviek na obrázkovú reklamu najdôležitejších porovnávačov.

Ako vylepšiť rozlíšenie obrázkov pomocou Feed Image Editora

1. Vo Feed Image Editore kliknite na tlačidlo Nová šablóna.

  1. V Galérii šablón vyberte Vylepšenie rozlíšenie obrázkov. Feed Image Editor najskôr vykoná analýzu, či sa vo vašom feede nachádzajú obrázky s nízkym rozlíšením (do 600 x 600 pixelov). Ak takéto nájde, ponúkne vám ich náhľady v Ukážkach vylepšenia rozlíšenia.

  1. Pre vytvorenie ukážok vylepšenia vyberte niekoľko obrázkov z náhľadov a kliknite na Vygenerovať náhľady. Po skončení procesu vedľa seba uvidíte originálny a vylepšený obrázok.

  1. Ak budete s výsledkom spokojní, v paneli napravo vyberte produktový výber, na ktorý chcete vylepšenie aplikovať. Ak sa vo vašom výbere spoločne nachádza obrázky s nízkym a vysokým rozlíšením, vôbec to nevadí. Vylepšené rozlíšenie sa bude aplikovať len u obrázkov, ktoré sú menšie ako 600 x 600 pixelov.

  1. V nastavení formátu potom vyberte výstupný formát reklamného systému. Nakoniec šablónu nezabudnite pomenovať a uložiť.

 

Feed Image Editor je mocná zbraň v rukách e-shopárov a marketérov, pomocou ktorej dokážu vytvoriť pútavú obrazovú inzerciu. Pridajte sa medzi užívateľov aplikácie, ktorí spravujú obrázky automatizovane a hromadne, a vyskúšajte si výhody Feed Image Editora na prvých desať dní zadarmo.

Mohlo by vás zaujímať:

Získajte čo najviac z českej e-commerce. Ponúka progresívne prostredie a mnoho príležitostí

Online trh v Českej republike zaznamenal v posledných rokoch výrazný rast. Pandémia Covid-19 ho vlani čiastočne spomalila, ale aj tak miestna e-commerce láka čoraz viac predajcov z radov čechov i zahraničia.

24.02.2021
Dostaňte vašu obrazovú reklamu do kondície so sprievodcom Feed Image Editora

Poučka, že obrázok vydá za tisíc slov, sa v e-commerce opakuje snáď každý deň. U image marketingu platí, že aby obrázky zákazníkov zaujali, musia byť v perfektnom stave po obsahovej aj po technickej stránke. Aplikácia Feed Image Editor preto pripravila sprievodcu, ktorý vám prakticky ukáže, čo všetko si v image feedu potrebujete ustrážiť, aby vaše kampane prinášali požadovaný efekt.

 

24.03.2020
Rozhýbte obrazovú inzerciu správnym smerom s Feed Image Editor

Appka Feed Image Editor pridala v nedávnej dobe ďalšie vylepšenia. Spravovanie obrazovej inzercie je obohatené o možnosť koláží z alternatívnych obrázkov a do obehu prišlo aj nastavenie aktivity šablóny v čase. Čo ďalšie prináša tento nástroj pre e-shop? Poďme sa spolu pozrieť.

18.10.2019

Pridať nový komentár