Navštívili sme E‑commerce Expo Krakov

Natália Saganová
24. 4. 2019
2 minúty čítania

To, že Mergado hovorí po poľsky, nie je už žiadnou novinkou. Novinkou ale bola naša cesta do Krakova na E‑commerce Expo, ktorého sme sa ako návštevníci zúčastnili prvýkrát. Aké poznatky sme si odniesli? Prečítajte si náš malý report.

To, že Mergado hovorí po poľsky, nie je už žiadnou novinkou. Novinkou ale bola naša cesta do Krakova na E‑commerce Expo, ktorého sme sa ako návštevníci zúčastnili prvýkrát. Aké poznatky sme si odniesli? Prečítajte si náš malý report.

Krásy Krakova

Pred pár mesiacmi sme sa rozhodli naplánovať pracovnú cestu do Poľska. Vtedy sa to zdalo ako vzdialená budúcnosť. Ani sme sa nenazdali a minulý týždeň sme sedeli v autobuse smer Krakov. Ak ste v Krakove boli, tak viete, že je to mesto s krásnou architektúrou, ak ste neboli, určite zvážte jeho návštevu.

Naša výprava bola ubytovaná doslova v ulici pod hradom a tak naše prvé kroky smerovali práve na Wawel, z ktorého sme mali výhľad na celé mesto. A z výhľadu nám tak vyhladlo, že sme išli ochutnať miestne špeciality. Nasledovala večerná prechádzka mestom a hurá do postele, aby sme na ďalší deň mali sily na veľtrh.

Od časopisov, po agentúry a nástroje

Krakovské E‑commerce Expo ponúklo na jednom mieste naozaj veľký počet rôznorodých vystavovateľov. Nás určite prekvapil počet odborných časopisov zo sveta e‑commerce. Okrem nich ste mohli medzi vystavujúcimi nájsť e‑shopové riešenia, dopravcov, marketingové agentúry, či nástroje na úpravu feedu. Okrem stánkov mohli účastníci navštíviť aj prednášky.

V hale sme zahliadli aj našich slovenských kolegov z Expandeco, či poľskej mutácii Zásielkovne. Absolvovali sme pár dopredu dohodnutých schôdzok a veľmi sme sa nasmiali na porovnávaní českých, slovenských a poľských zákazníkov, či na debate o tom, kedy je najlepší čas na obed. Vďaka našej poľskej kolegyni sme mohli komunikovať i po poľsky a tak jazyková bariéra (ak niekto nechcel veľmi po anglicky) nevznikla.

E‑commerce Expo Krakov bol pre nás zážitok a najmä vhľad do ďalšieho e‑commerce sveta. Tešíme sa, ako budeme poznatky využívať pri našej ďalšej práci. Ako to máte vy? Chodíte sa inšpirovať aj na zahraničné veľtrhy? Napíšte nám do komentára o vašich skúsenostiach.

Mohlo by vás zaujímať:

Natália Saganová

V Mergade začínala Natálka ako copywriterka a preto môžete naraziť na jej staršie články. Teraz ju najčastejšie uvidíte pred hľadáčikom kamery a pod jej rukami vzniká aj každoročný MergadoFest. Šéfka nášho tímu nepohrdne dobrým jedlom a cestovaním, najlepšie dohromady. Je milovníčka jógy, dobrej knihy a tancovania.