Vyskúšajte nový export pre Google Adwords

Vďaka vášmu dopytu vznikol v Mergade nový formát – volá sa Adwords (pre cz i sk) a výstup z neho je vo formáte CSV namiesto XML.
 
Pokiaľ teda potrebujete len niekoľko málo konkrétnych stĺpcov pre svoju inzerciu, môžete postupovať následovne:
 
1) Založiť si nový export pre Adwords
 
 
2) Vytvoriť si v ňom výbery, ktoré potrebujete pre inzerciu
 
3) Na karte Elementy skryť tie, ktoré nechcete na výstupe – a teda ani exportovať do CSV   
 
4) Pregenerovať feed, aby sa zmeny prejavili 
 
5) Stiahnuť výstupný CSV 
 
Tip: Mergado pomenováva jeden z kľúčových stĺpcov v súbore ako „url“, ale Google vyžaduje pomenovanie Page URL (s medzerou, nie s podtržítkom). Stĺpec je teda nutné v Exceli alebo inom tabuľkovom editore premenovať pred tým, ako ho náhrame do Adwords. 
 
6) Nahrať CSV súbor do administračného rozhrania Google Adwords – kompletný návod nájdete v oficiálnom tutoriále od Googlu. 
 
 
7) Feed z Mergada, ktorým budete adresy aktualizovať potom môžete vložiť taktiež v administrácii Adwords – dáta sa potom budú aktualizovať rovnako ako XML feed. 
 

Komentáre

Ahojte, nechceli by ste pridať aj export pre business data v AdWords? http://www.gstatic.com/adextensions/custom-feed-template.csv

Jakub/štvrtok, 20. júl 2017 - 9:00

Dobrý deň, do konca prázdnin plánujeme takýto export nasadiť. Prajem pekný deň.

Natália Saganová (admin)/štvrtok, 20. júl 2017 - 9:23

Pridať nový komentár