Vďaka vášmu dopytu vznikol v Mergade nový formát – volá sa Adwords (pre cz i sk) a výstup z neho je vo formáte CSV namiesto XML.
Pokiaľ teda potrebujete len niekoľko málo konkrétnych stĺpcov pre svoju inzerciu, môžete postupovať následovne:
1) Založiť si nový export pre Adwords

2) Vytvoriť si v ňom výbery, ktoré potrebujete pre inzerciu
3) Na karte Elementy skryť tie, ktoré nechcete na výstupe – a teda ani exportovať do CSV
4) Pregenerovať feed, aby sa zmeny prejavili
5) Stiahnuť výstupný CSV 

Tip: Mergado pomenováva jeden z kľúčových stĺpcov v súbore ako „url“, ale Google vyžaduje pomenovanie Page URL (s medzerou, nie s podtržítkom). Stĺpec je teda nutné v Exceli alebo inom tabuľkovom editore premenovať pred tým, ako ho náhrame do Adwords.
6) Nahrať CSV súbor do administračného rozhrania Google Adwords – kompletný návod nájdete v oficiálnom tutoriále od Googlu.

7) Feed z Mergada, ktorým budete adresy aktualizovať potom môžete vložiť taktiež v administrácii Adwords – dáta sa potom budú aktualizovať rovnako ako XML feed.

Komentáre
Ahojte, nechceli by ste pridať aj export pre business data v AdWords? http://www.gstatic.com/adextensions/custom-feed-template.csv
Dobrý deň, do konca prázdnin plánujeme takýto export nasadiť. Prajem pekný deň.
Pridať nový komentár