Heureka opäť vyhlasuje súťaž ShopRoku

Premýšľate, ako zmerať kvality vášho e-shopu s konkurenciou a upozorniť tak na seba ďalšou zaujímavou cestou? Heureka tento rok už po deviatykrát vyhlasuje súťaž ShopRoku, ktorá oceňuje najlepšie slovenské e-shopy.

Súťaž bude prebiehať od decembra 2017 do februára 2018, udeľovať sa budú tri typy cien v desiatkach špecializovaných kategóriách, o ktorých víťazstve rozhodne odborná porota, i reálni zákazníci. Vyhlásenie súťaže prebehne 22. marca v Prahe.

Cena kvality

V administrácii Heureky sa od 1. decembra do 31. januára môžete prihlásiť a zvoliť si svoju kategóriu v Cene kvality, ktorá dlhodobo oceňuje prácu e-shopu v minulom roku a spokojnosť zákazníkov na základe hodnotenia ich nákupu. E-shopy so službou Overené zákazníkmi, ktoré sú držiteľmi certifikátu tejto služby, sa spolu stretnú v 13 hlavných kategóriách, z ktorých laureátov bude vyhlásený absolútny víťaz Ceny kvality. Ten bol minulý rok vybraný z jedného milióna vyplnených dotazníkov spokojnosti v Overené zákazníkmi.

Cena popularity

Vyniesť svoj obľúbený e-shop na víťazné priečky môžu všetci internetoví užívatelia, ktorí v Cene popularity svojimi hlasmi rozhodnú o víťazoch v 13 hlavných kategóriách, ktoré si obchody v administrácii Heureky zvolia podľa druhu im ponúkaného sortimentu. Hlasovanie širokej verejnosti štartuje 1. decembra a končí 28. februára.

Cena Heureky

Najzaujímavejší e-shop na slovenskom trhu? O získaní tohto statusu rozhodne odborná porota zložená z predných osobností slovenského e-commerce v rámci Ceny Heureky, ktorá upozorňuje na zaujímave a originálne e-shopy, často s nejakým sociálnym presahom alebo silným príbehom.

Hlavným cieľom, ktorý si Heureka pri konaní súťaže ShopRoku kladie je: „ Odmeniť e-shopy za ich celoročnú prácu a ukázať tak zákazníkom, v ktorých e-shopoch majú istotu, že ponúkajú tie najlepšie služby na českom trhu,“ vysvetľuje Tomáš Braverman, riaditeľ Heureky.

Pridať nový komentár