7 tipov ako vylepšiť inzerciu e-shopu na Heuréke

V administrácii Heuréky všetko vyplňte

Je vhodné prejsť si každý z odkazov v administrácii Heuréky a vyplniť čo najviac políčok, ako sú napríklad otváracia doba, všetky formy dopravy a veľa ďalších. Sú to síce maličkosti, ale v konečnom dôsledku znamenajú veľa.

Neinzerujte všetko

Každý e-shop má v ponuke tovar, ktorý sa do vyhľadávača tovaru nehodí. Buď je tak veľmi špecifické, že ho nie je s čím porovnávať, je v netradičnej kombinácii viacerých produktov, alebo má príliš nízku maržu z predaja. Väčšinou sa tiež neoplatí inzerovať tovar, ktorý má dlhú dodaciu lehotu. Zákazníci na vyhľadávačoch tovaru chcú nakupovať ihneď.

Získajte certifikát Overené zákazníkmi

Certifikát Overené zákazníkmi je vstupnou bránou do inzercie na Heuréke. Bez neho nie je možné meniť ceny za prekliky, a tak je váš tovar viditeľný iba minimálne. Ako certifikát získate, nájdete v nápovede Heuréky.

Párujte tovar s kartami na Heuréke

Úspešnosť predaja tovaru spárovaného v produktových kartách je oproti predajnosti nespárovaných produktov vyššia. Dajte si záležať, aby Vás tovar bol zaradený v správnej kategórii a mal názov, ktorého validitu Heuréka uznáva.

Bidujte

Nastavením správnej ceny za preklik môžete dosiahnuť zaujímavé pozície vo vyhľadávaní a zvýšiť svoje konverzné šance.

Merajte výsledky

Inštalácia merania konverzií vám pomôže zistiť, ktorý tovar sa predáva málo, na ktorý sa často kliká a napriek tomu ho nik nekupuje, a mnoho iných zaujímavostí. Pravidelným sledovaním štatistík môžete odhaliť veľké množstvo chýb.

Spomeňte vsetky svoje benefity

Neponúkate náhodou k niektorým položkám dopravu zadarmo alebo darček? Všetko to vo feede spomeňte! Možno práve tým získate u zákazníka náskok pred konkurenciou.

 

Máte otázku na tému, ktorú som v prehľade neuviedol? Napíšte mi prosím do komentára k článku.

Pridať nový komentár