Urobte si poriadok v parametroch na Heureke

Dobré filtrovanie produktov na porovnávačoch tovaru je pre e-shopy veľká zbraň. Ak zákazníkom poskytnete správny prehľad, nedostanú sa iba k obľúbeným značkám konkrétneho výrobcu, ale objavia ďalšie výrobky z jeho portfólia. A práve na vylepšenom filtrovaní pracuje Heureka. Zatiaľ ho predstavila v elementoch Značka a Výrobca.

Vylepšené filtrovanie v elementoch Značka a Výrobca

Niektoré produkty sú pod vlastným názvom známejšie viac ako pod značkou výrobcu (napr. pri plienkach Pampers si veľa ľudí myslí, že sa vyrába pod vlastnou značkou, aj keď je ich výrobcom Procter & Gamble). Kvôli lepšej orientácii a možnosti objaviť viac produktov konkrétneho výrobcu sa Heureka rozhodla čiastočne ustúpiť z nutnosti uvádzať v názve Výrobcu. Po novom môžete v niektorých sekciách výrobcu nahradiť za Značku, v iných sekciách je uvádzanie značky požadované.

Známe produkty zastúpené veľkým výrobcom

Najväčšie zmeny sa udejú pri výrobkoch známych pod konkrétnou značkou zastúpenou výrobcom (vo väčšine prípadov koncern), ktorý ponúka viac značiek. Aby ste váš tovar inzerovali správne, je potrebné v elemente MANUFACTURER zasielať výrobcu a v elemente PRODUCTNAME (prípadne PRODUCT) názov odpovedajúci povinnému názvu, v ktorom bude uvedená značka.

Do XML feedu bude v takom prípade potrebné pridať nový element PARAM_NAME (značka s odpovedajúcou hodnotou).

Výrobca je zároveň značka

Ak inzerujete tovar, pri ktorom je výrobca zároveň aj značkou, umiestnite do elementov PRODUCTNAME (príp. PRODUCT) a MANUFACTURER výrobca.

Overte si, či sa táto zmena týka aj vášho tovaru. Tabuľka Heureky vám ukáže, aké zmeny v XML feede je potrebné urobiť.

 

Mohlo by vás zaujímať:

Koľko sa platí za prekliky na Heureke

Pre nárast návštevnosti e-shopu z porovnávačov tovaru je dôležité nastavenie výšky ceny za preklik. Každý vyhľadávač si cenu za prekliky účtuje podľa vlastných podmienok. Urobte si prehľad, koľko sa platí za preklik na najväčšom slovenskom porovnávači – Heureka.sk.

19.11.2019
Rýchlejšia cesta k zákazníkovi vďaka Heureka boxu Produkt vám dodá

Najsilnejšia časť sezóny pre e-shopy sa už dávno rozbehla na plné obrátky. Aké možnosti ponúka Heureka na zvýšenie šance úspešného nákupu u zákazníka? Jednou z nich je aj pole Produkt vám dodá, ktorý poskytuje predajcovi konkurenčnú výhodu. Prejdite si s nami podmienky, na základe ktorých do boxu Heureka vyberá konkrétne e-shopy.

14.11.2019
MergadoFest 19 – Rozhovor s Michalom Buzekom, Heureka

Analytické dáta sú pre Mergado dôležitou potravou. Preto vždy privítame možnosť podebatovať o novinkách v dátovom vývoji porovnávačov s ich špecialistami. Na MergadoFeste19 sme radi privítali Michala Buzeka, ktorý v prednáške predstavil zmeny v dátových reportoch Heureky.

15.10.2019

Pridať nový komentár