Chýbali ste na tohtoročnom MergadoFeste alebo si potrebujete doplniť získané poznatky? Prejdite si prezentácie z MF19, ktoré vám prinášame v tejto mini sérii. V prvom dieli sa zameriame na zefektívnenie inzercie podľa aktuálnych možností Mergada pre porovnávače a ďalšie reklamné systémy.
Chybami sa človek učí. Tak prečo sa nepoučiť z chýb niekoho iného, odniesť si z nich to najlepšie a ušetriť si starosti (a mnohokrát aj peniaze)? Takto premýšľala agentúra BESTETO pri organizácii ôsmeho ročníka Nekonferencie, ktorá svojim účastníkom pomohla poučiť sa z failov ľudí z e‑commerce.
Minule vám Martin Čtvrtníček z BESTETO predstavil formy obsahového marketingu. Dnes sa s nim pozrieme na možnosti vývoja e‑shopu, ktorý spracováva nové formy obsahu ako je napr. blog, či fórum. Ďalej si vypočujeme, ako si zjednodušiť prácu pri tvorbe obsahu a ako udržať dlhodobý plán.
Obsahový marketing je rozsiahle téma, ktoré ponúka veľa možností, ako lepšie osloviť potencionálnych zákazníkov. V trinástych Ecommerce tipoch vám Martin Čtvrtníček z agentúry BESTETO predstaví jeho najčastejšie formy.
Mergadova aplikácia Seznam Index Checker vám pomôže mať prehľad o zaindexovaných stránkach na Sezname. Nie je vhodná len pre e‑shopy, ale využijete ju aj pre svoje stránky, ako napríklad blog. O praktickom využití Seznam Index Checkru sme sa rozprávali s Martinom Čtvrtníčkom z agentúry Besteto.
Punkové priestory brnenského klubu Mersey, sedem prednášajúcich a takmer stovka účastníkov dali dohromady tohtoročnú Nekonferenciu. Okrem tradičných tém o porovnávačoch cien bol tentokrát priestor aj na krátku „exkurziu“ do rebrandingu Notina alebo uvádzanie noviniek od Tescomy. Prečítajte si viac!
Mergado ako nástroj na vylepšenie inzercie v cenových porovnávačoch využíva pre český aj slovenský trh konzultačná agentúra Besteto. O tom na čo Mergado využívajú a v čom sa im osvedčilo nám porozprával Vladimír Trevisan, ktorý má na starosti vedenie výrobného tímu a vedie niektorých top klientov. Zaoberá sa tiež procesmi, spracovaním výroby, zavádzaním nových metodík, vedením tímu a všetkého, čo k tomu patrí.
Veľká konkurencia na slovenskom online trhu s elektrom predstavuje pre nastavenie biddingu poriadnu výzvu. Vybrať kategórie, ktoré budú zarábať a zvoliť k nim správnu biddingovú stratégiu pomohol v tomto prípade práve Bidding Fox.
Minulý štvrtok sa v Brne konal už piaty ročník Nekonferencie o cenových porovnávačoch, ktorý organizovala marketingová agentúra Besteto v spolupráci s Mergadom a hlavným sponzorom Zboží.cz. Ak sa chcete, aspoň v skratke, dozvedieť o čom hovorili prednášajúci na Nekonferencii, čítajte ďalej :)