Bidding

Bidding alebo nastavenie výšky ceny za preklik je kľúčovou súčasťou inzercie na cenových porovnávačoch. Zvyčajne pracuje s elementmi obsahujúcimi v názve CPC (cost per click) - napríklad HEUREKA_CPC, MAX_CPC a ďalšie. Pre biddovanie je možné využiť aj automatizované aplikácie, ktoré nastavia a strážia cenu a koľko ste minuli za biddovanie podľa nastavených kritérií, teda tzv. automatický bidding. Patrí k nim napríklad Bidding Fox alebo Weekday Bidding Booster.

Odborné články o biddingu:

Urobte bidding ešte automatizovanejší s novinkami z Bidding Foxu

Pracujete často na tvorbe biddingových stratégií? Tak váš určite takisto trápi, že sa do svojej biddovacej aplikácie musíte vracať zakaždým v konkrétny čas, aby ste stratégie zapli alebo ich zastavili. V appke Bidding Fox si ich aktuálne dokážete nastaviť dopredu. A to nie je všetko.

25.11.2019
Koľko sa platí za prekliky na Heureke

Pre nárast návštevnosti e-shopu z porovnávačov tovaru je dôležité nastavenie výšky ceny za preklik. Každý vyhľadávač si cenu za prekliky účtuje podľa vlastných podmienok. Urobte si prehľad, koľko sa platí za preklik na najväčšom slovenskom porovnávači – Heureka.sk.

19.11.2019
MergadoFest 19 – Kedy sa obrátiť na biddingový automat a aký si vybrať, Adam Funiok / Proficio

Adam Funiok z agentúry Proficio sa vo svojej prednáške na MergadoFeste 19 zameral na úskalia automatického biddingu. Potrebujete objasniť, kedy má zmysel spúšťať automatický bidding a aké sú jeho výhody a nevýhody? Pustite si Adamovu prednášku a pochopte rozdiely medzi tromi hlavnými bidovacími nástrojmi v ČR.

12.11.2019
Bidding Fox posúva aktuálnosť dát na ďalší level

Lišiaci napredujú míľovými krokmi a ich najnovšie vylepšenie je zamerané na sledovanie alebo pracovanie s reportami. Vďaka novej funkcii vám odpadáva nutnosť zakaždým manuálne sťahovať exporty a Bidding Fox sa o to automaticky postará za vás. Ako to celé funguje?

30.08.2019
Kompletný report konkurencie v Bidding Foxe na pár kliknutí

Byť krok pred konkurenciou a sledovať jej ceny za dopravu, produkty či pribúdanie doplnkových služieb je náročné na čas aj samotné spracovanie. V Bidding Foxe sa rozhodli užívateľom uľahčiť prácu a prinášajú novú podstránku Konkurencia zameranú na jej dôkladný rozbor.

29.07.2019
S novinkami z Bidding Foxu ustrážite počet preklikov a nastavíte UTM parametre

Aplikácia Bidding Fox ide neustále dopredu a ďalšie novinky pridáva aj v letných mesiacoch. Z tých najaktuálnejších vám predstavíme stráženie nárastu či poklesu preklikov, kontrolu spárovanosti produktov podľa ich ceny s Bidding Fox Elements a možnosť nastavenia aplikácie pri používaní UTM parametrov.

19.07.2019
Bidding Fox prináša vychytávky v podstránke Diagnostika

Aplikácia Bidding Fox je s každým mesiacom skúsenejšia a mazanejšia. Za poslednú dobu zapracovala niekoľko užitočných funkcionalít do svojej diagnostiky. Vďaka tomu teraz zistíte, či vaše produkty nevypadávajú z bidding, postrážite meranie výkonu biddovania a dokážete diagnostikovať stratégie.

19.06.2019
PROBIDDING 2019 – Rozhovory s Šárkou Cihlovou (Red Media) a Jirkom Drážnym (PRIA SYSTEM)

Na konferencii PROBIDDING 2019 sme pozbierali pekný kus video-materiálu. Aby ste nemuseli na zatiaľ nezverejnené rozhovory čakať, prinášame vám rovno dva naraz.

10.06.2019
PROBIDDING 2019 – Rozhovor s Lídou Svitálkovou, Optimio

Na konferencii PROBIDDING 2019 sme vyspovedali tiež PPC špecialistu z agentúry Optimio, Lídu Svitálkovou. Na svojej prednáške hovorila o dôležitosti auditov na Herueke a Zboží.cz. Toto téma sme v rozhovore ešte rozviedli.

06.06.2019
PROBIDDING 2019 – Rozhovor s Luciou Hvězdovou, Zboží.cz

Na konferencii PROBIDDING 2019 sme sa stretli s Luciou Hvězdovou, ktorá pracuje ako špecialista pre správu kampaní na Zboží.cz. Lucia sa vo svojej práci stará tiež o biddovacie nástroje – preto nás zaujímalo, ako sa k nim na Zboží stavajú, aké z nástrojov tu fungujú a ktoré odporúčajú svojim užívateľom

23.05.2019