Bidding

Bidding alebo nastavenie výšky ceny za preklik je kľúčovou súčasťou inzercie na cenových porovnávačoch. Zvyčajne pracuje s elementmi obsahujúcimi v názve CPC (cost per click) - napríklad HEUREKA_CPC, MAX_CPC a ďalšie. Pre biddovanie je možné využiť aj automatizované aplikácie, ktoré nastavia a strážia cenu a koľko ste minuli za biddovanie podľa nastavených kritérií, teda tzv. automatický bidding. Patrí k nim napríklad Bidding Fox alebo Weekday Bidding Booster.

Odborné články o biddingu:

Bidding Fox posúva aktuálnosť dát na ďalší level

Lišiaci napredujú míľovými krokmi a ich najnovšie vylepšenie je zamerané na sledovanie alebo pracovanie s reportami. Vďaka novej funkcii vám odpadáva nutnosť zakaždým manuálne sťahovať exporty a Bidding Fox sa o to automaticky postará za vás. Ako to celé funguje?

30.08.2019
Kompletný report konkurencie v Bidding Foxe na pár kliknutí

Byť krok pred konkurenciou a sledovať jej ceny za dopravu, produkty či pribúdanie doplnkových služieb je náročné na čas aj samotné spracovanie. V Bidding Foxe sa rozhodli užívateľom uľahčiť prácu a prinášajú novú podstránku Konkurencia zameranú na jej dôkladný rozbor.

29.07.2019
S novinkami z Bidding Foxu ustrážite počet preklikov a nastavíte UTM parametre

Aplikácia Bidding Fox ide neustále dopredu a ďalšie novinky pridáva aj v letných mesiacoch. Z tých najaktuálnejších vám predstavíme stráženie nárastu či poklesu preklikov, kontrolu spárovanosti produktov podľa ich ceny s Bidding Fox Elements a možnosť nastavenia aplikácie pri používaní UTM parametrov.

19.07.2019
Bidding Fox prináša vychytávky v podstránke Diagnostika

Aplikácia Bidding Fox je s každým mesiacom skúsenejšia a mazanejšia. Za poslednú dobu zapracovala niekoľko užitočných funkcionalít do svojej diagnostiky. Vďaka tomu teraz zistíte, či vaše produkty nevypadávajú z bidding, postrážite meranie výkonu biddovania a dokážete diagnostikovať stratégie.

19.06.2019
PROBIDDING 2019 – Rozhovory s Šárkou Cihlovou (Red Media) a Jirkom Drážnym (PRIA SYSTEM)

Na konferencii PROBIDDING 2019 sme pozbierali pekný kus video-materiálu. Aby ste nemuseli na zatiaľ nezverejnené rozhovory čakať, prinášame vám rovno dva naraz.

10.06.2019
PROBIDDING 2019 – Rozhovor s Lídou Svitálkovou, Optimio

Na konferencii PROBIDDING 2019 sme vyspovedali tiež PPC špecialistu z agentúry Optimio, Lídu Svitálkovou. Na svojej prednáške hovorila o dôležitosti auditov na Herueke a Zboží.cz. Toto téma sme v rozhovore ešte rozviedli.

06.06.2019
PROBIDDING 2019 – Rozhovor s Luciou Hvězdovou, Zboží.cz

Na konferencii PROBIDDING 2019 sme sa stretli s Luciou Hvězdovou, ktorá pracuje ako špecialista pre správu kampaní na Zboží.cz. Lucia sa vo svojej práci stará tiež o biddovacie nástroje – preto nás zaujímalo, ako sa k nim na Zboží stavajú, aké z nástrojov tu fungujú a ktoré odporúčajú svojim užívateľom

23.05.2019
PROBIDDING 2019 priniesol veľa inšpirácie

Vo štvrtok 16. 5. sme sa zúčastnili prvej konferencie o biddingu v ČR. Organizoval ju nástroj Bidding Fox, ktorého tým má s automatizovaným biddingom široké skúsenosti. Aby si e-shopari a marketéri urobili prehľad o možnostiach biddovacích stratégií, pozvali šesť odborníkov, ktoré predstavili svoje poznatky.

20.05.2019
Novinky v Bidding Fox zlepšili prehľad vo vašich stratégiách #2

Minulý týždeň sme vám predstavili niekoľko vylepšení aplikácie Bidding Fox. Dnes by sme vám radi ukázali ďalšie novinky, ktoré v nedávnej dobe do appky pribudli. Vďaka nim zistíte, či sa vo vašom e-shope deje všetko, čo naozaj má. Tak poďme na to.

13.05.2019
Novinky v Bidding Fox zlepšia prehľad vo vašich stratégiách #1

Aplikácia Bidding Fox vylepšila niekoľko nedávno predstavených noviniek a opäť pridala niekoľko nových. Pomôžu vám lepšie sa zorientovať medzi vašimi produktmi a lepšie plánovať vaše stratégie. Predstavme si teraz jednotlivé novinky bližšie.

09.05.2019