Copy na stojáka

Copy na stojáka je stretnutie copywriterov a priaznivcov písaného slova. Vzniklo z nedostatku akcií podobného typu, ktoré by pomohli rozvíjať znalosti a schopnosti písania kvalitných textov. Copy na stojáka obsahuje jeden až dva tématické bloky, ktoré vedú odborníci z odboru reklamných pisateľov. Zúčastniť sa môže ktokoľvek, bez ohľadu na to, či je copywriting jeho zamestnaním, či iba koníčkom.

Copy na stojáka #5 vás naučí prezentovať dáta

So začiatkom roku sa vracia naše obľúbené copy stretnutie, ktoré svojich návštevníkov sprevádza zákutiami tvorby textového obsahu. 17. 1. si v Nekavárne spoločne ukážeme, ako na prezentáciu dát pomocou infografiky. Našim sprievodcom tentokrát bude zakladateľ marketingovej agentúry Včelište, Josef Řezníček.

02.01.2019
Human Centered Design mení všetkých a všetko

Nenechajte sa pomýliť. Toto je článok o Copy na stojáka #4. Ale preto, že ho viedol Roman Hřebecký z Pábení, téma sa už zďaleka netýkalo len copywrtingu. Roman nám pomohol rozšíriť pohľad na to, akým spôsobom majú firmy premýšľať a aké informácie zhodnocovať, aby dokázali vytvárať kvalitnú prácu.

24.10.2018
Copy na stojáka je späť

Po letnej pauze a jesennom rozbehu sme pre vás pripravili ďalšie Copy na stojáka. Po štvrtýkrát sa spolu stretneme v priestoroch Nekavárny. Pozvanie prednášať prijal Roman Hřebecký z brnenského Pábení.

10.10.2018
Copy na stojáka #3 vám zachráni život

Copywriterských vzdelávacích akcií nikdy nie je dosť a preto sme si vymysleli Copy na stojáka. Včera sme sa už po tretíkrát stretli s nadšencami písaného slova u nás v Nekavárne. Naše pozvanie prednášať prijal Martin Brablec z Obsahovej agentúry. A to samo o sebe sľubovalo dobrú akciu.

20.04.2018
Žiarivé obzory vášho obsahu: Copy na stojáka #3 je tu

V polke apríla odložíme copywriterské príručky. A budeme sa opäť baviť. Dvere Nekaváry sa potretie otvoria nášmu Copy na stojáka a na jej zásoby kávy sa opäť vrhnú poznatkov chtiví autori marketingových textov. Je to tak, 19.4. sa zas o niečo hlbšie ponoríme do sveta iskrivého písania. 

26.03.2018
Titulky ako víno: Máme za sebou Copy na stojáka #2

Minulý štvrtok prebehlo druhé Copy na stojáka. Toto stretnutie copywriterov, bloggerov a priaznivcov písaného slova sa zameriava na rozvoj znalostí autorov reklamných texotv a prepojovanie píšucej komunity. Tentokrát mala slovo copywriterka agentúry Besteto, Nikola Jakubová. Venovala sa téme písania pôsobivých titulkov.

09.03.2018
Copy na stojáka má za sebou prvú akciu

Copy na stojáka máme úspešne za sebou a teší nás veľký záujem o akciu. Náš večer bol krátky, ale intenzívny. Počas hodiny a pol sa vystriedali dvaja speakry a prebehli dve diskusie.

 

30.11.2017
Chystáme prvýkrát Copy na stojáka

Po úspešnej celodennej akcii MergadoFest sme sa rozhodli usporiadať komornejšiu podvečernú akciu pod názvom Copy na stojáka. Pozývame všetkých copywriterov, i priaznivcov písaného slova na krátky program tvorený z dvoch 45 minútových blokov, ktorý sa bude konať 29. novembra o 18:00 v Nekavárne. 

22.11.2017