Mergado Analytics

Opäť máme pre vás novú aplikáciu s názvom Weekday Bidding Booster. V texte nižšie sa dozviete, čo presne dokáže.

05.05.2016

Rozprával som sa včera s konzultantom jednej z marketingových agentúr a on hovorí: "...Ty Mergado, ja ti síce verím, ale predsa len sa mi nechce nazdieľať ti prístup k účtu Google Analytics, kde mám dáta desiatky klientov. Čo ti bráni vziať si dáta aj iných webov, ako toho, ktorý ti chcem sprístupniť ja...?" A pretože mi príde, že toto môže napadnúť aj vás, rád by som dal tip, ako získať istotu.

15.06.2015

"...Malý krok pre ľudstvo, veľký krok pre Mergada...", dalo by sa povedať. V minulom prehľade nových funkcií som naznačoval zbližovanie s Google Analytics a teraz sa to stalo skutočnosťou.

 

29.05.2015

Snáď by som tomuto mal hovoriť skôr záloha na veľké novinky, čo nás čakajú v blízkej budúcnosti. Na druhú stranu novinky to sú, tak poďme nadviazať na minulé Mergadove novinky a povedzme si o nich niečo viac.

12.05.2015

Rýchlejšie a spoľahlivejšie vrátenie výsledkov aplikácií aj aktualizácia dát z e-shopu. To sú priority, ktoré nadväzujú na minulý prehľad noviniek, pretože na nich moji tvorcovia zapracovali v prvej polovici apríla. Prečítajte si prehľad noviniek.

17.04.2015

Všimli ste si, že v minulom článku o analytike sa rozprávala Jana s Láďom o zisku a stratách v inzercii na Heureke? To bolo možné, pretože používajú Mergadove XML. Získajte tiež maximum z novej analytiky. Prečítajte si ako nato.

09.04.2015

Ako som písal v článku o chybách v XML pre Heureku a Zboží.cz, že tentokrát o novinkách písať nebudem, tak som nakoniec zmenil názor. Naviažme teda na posledný prehľad Mergadových noviniek. Sú sice maličké, ale je ich mnoho. A k tomu jedna podstatná vo vnútri Mergada. Pre zvedavých odborníkov som spísal nasledujúci prehľad.

02.04.2015

Pripravil som pre vás názorný príklad s tipmi, ktoré vám pomôžu vyťažiť z mojej novej analytiky maximum. Tu je:

26.03.2015

Kde vzniká zisk e-shopu? Túto otázku si kladiem už dlho. Možno ste ma niekedy počuli brblať, že zatiaľ čo ľudia často vyhodnocujú rentabilitu inzercie na Heureke ako celok dohromady, tak v skutočnosti ich e-shop živia jednotky percent položiek tovaru. A oni to nevedia. A tak sa málo starajú o tieto TOP produkty a zároveň míňajú za inzerciu produktov, ktoré im prinášajú namiesto zisku len straty. Preto vznikla aplikácia Heureka Watchdog. A preto teraz prinášam úplne novú Mergadovu Analytiku.

26.03.2015

Analytický nástroj, podpora produktových dát pre Facebook či lepšia podpora XML pre Google Nákupy - takéto pecky nadviažu na Mergadove novinky z minulého týždňa. Prečítajte si podrobnosti.

15.03.2015