rozhovor


V júni sa v priestoroch Nekavárni konalo školenie optimalizácie vyhľadávačov tovaru. Zúčastnil sa ho aj Jakub Gombár zo slovenskej agentúry Visibility. My sme si ho odchytili a porozprávali sme sa s ním o tom, ako v agentúre Mergado používajú.

Zhrnutie i prezentácie prednášajúcich z Nekonferencie sme Vám priniesli nedávno v článku. Ak ste sa jej ale nemohli zúčastniť, máme pre Vás ďalšiu možnosť ako sa dozvedieť z niektorých tém niečo viac. Môžete si napríklad pozrieť rozhovor s Radimom Roženkom z Tescomi.

Rozhovorom s Lídou Navrátilovou z agentúry RobertNemec.com pokračujeme v seriáli rozprávania s našimi certifikovanými špecialistmi. A o čom bude reč? Najmä o rozdieloch medzi porovnávačmi cien a PPCčkami z rôznych uhlov.

Na konci mája sme navštívili brnenskú marketingovú agentúru Proficio, ktorá je mimo iné tiež certifikovanou agentúrou Mergada. S Michalom sme sa bavili o ich práci a používaní Mergada i aplikácií.

Téma rebrandingu sa netýka priamo cenových porovnávačov, no prednáška Adama Funioka z Notina bola veľmi zaujímavá. Obrovský rebranding, ktorý prebehol z Parfums na Notino zažil z prvej línie, keďže pôsobí vo firme ako marketingový manažér. My Vám preto prinášame rozhovor s ním o tom, čo na Nekonferencii zaznelo i nezaznelo.

S Tomášom Bravermanom, šéfom Heureky, sme sa stretli v Libereckom Paláci Syner - kancelárskej budove, kde sídli jednotka medzi vyhľadávačmi tovaru v ČR a na Slovensku. Rozprávali sme sa o výsledkoch minulého roka aj o tom, čo chystá Heureka ďalej.

Zakladateľ a riaditeľ portálu Pricemania.sk sa s nami porozprával o tom, aký bol rok 2014, čo sa tímu Pricemanie podarilo, čo sa naopak nepodarilo. Ako bude vyzerať z ich pohľadu rok 2015 a čo nové v tomto roku chystajú vypustiť na svetlo sveta. Prečítajte si teda, čo nám Michal prezradil.

 




Odoberať RSS - rozhovor