Má váš tovar úspech? Tipy a triky pre Data Owl - 2. diel

Na prevedenie tohto tak trochu vešteckého kúzla budete potrebovať URL adresu kategórie, pri ktorej chcete predajné trendy zisťovať. Napríklad https://mobilne-telefony.heureka.sk/. A tiež nasledujúci dokument, ktorý obsahuje aktuálny zoznam TOP produktov jednotlivých kategórií.
 
Z neho si vytvorte kópiu. Do poľa B1 potom zadajte URL adresu kategórie a v dokumente sa vám zobrazí 50 TOP produktov s URL adresami.
 
 
Tie si skopírujte do schránky. V Mergade potom porovnáte tieto adresy s adresami spárovaných produktov vo vašom e-shope. Na karte Produkty budeme vyhľadávať v elemente H_HEUREKA_URL_1 (kvôli preklepu na stránke aktuálne H_HUREKA_URL_1) na základe príkazu "je obsiahnutý vo výpise" skopírovanej adresy.
 
 
Výsledok vám potom dáva informáciu o tom, akú veľkú časť zo zákaznícky atraktívneho sortimentu v danej kategórii váš e-shop ponúka. S takým zistením potom môžete ďalej pracovať - upraviť sortiment alebo začať viac biddovať položky, ktoré sa nachádzajú medzi TOP produktami.
 
Napadajú vás ďalšie kroky alebo využitie Data Owlu? Dajte nám vedieť do fóra!

Pridať nový komentár