Nezastavujeme – Bidding Fox vylepšil svoju diagnostiku

Lukáš Horák
7. 12. 2017
2 minúty čítania

Ak používate našu aplikáciu Bidding Fox, určite si všímate, ako naši vývojári súvisle pracujú na jej vylepšeniach. V poslednej dobe sa v BF nazbieralo veľa noviniek. Preto si teraz poďme povedať, ako vám tieto zmeny pomôžu. A pretože toho nie je málo, budeme každej zmene venovať vlastný mini článok. Začneme vylepšenou diagnostikou.

Ak používate našu aplikáciu Bidding Fox, určite si všímate, ako naši vývojári súvisle pracujú na jej vylepšeniach. V poslednej dobe sa v BF nazbieralo veľa noviniek. Preto si teraz poďme povedať, ako vám tieto zmeny pomôžu. A pretože toho nie je málo, budeme každej zmene venovať vlastný mini článok. Začneme vylepšenou diagnostikou.

Nová diagnostika

Po otvorení aplikácie teraz rovno vidíte stav inzercie. Vďaka tomu môžete skontrolovať, či je všetko v norme a ako si s biddingom stojíte.

Ale pokiaľ chcete byť lepší, nemalo by vám to stačiť. Mali by ste chcieť poznať všetky možnosti, ako zariadiť, aby vaša inzercia bola v tej najlepšej kondícii. Presne pre to existuje stránka Diagnostika. Je tu vlastne od začiatku aplikácie, ale teraz dostala rozsiahle vylepšenia.

Konkrétne produkty si vždy môžete buď zobraziť priamo v aplikácii, alebo ich vyexportovať do CSV a ďalej s nimi pracovať.

Na stránke Diagnostika tak nájdete:

Problémy – prehľad problémov, ktoré priamo bránia v inzercii produktov

Varovanie – teraz sú zobrazované informácie vzťahujúce sa k tomu, čo už máte v BF nastavené:

  1. Produkt nespĺňa cieľ – nie je teda na požadovanej pozícii, vďaka tomu, že je všetko rozdelené podľa cieľov, si môžete produkty rýchlo zobraziť alebo vyexportovať do CSV
  2. Produkt dosiahol max. CPC – s rozlíšením, či je, alebo nie je v biddingu, čo vám pomôže pri analýze napr. toho, prečo produkt v biddingu nie je (a vy si nie ste istý, ktorá podmienka za to môže)
  3. Produkt presiahol max. PNO – merané vždy za posledných 30 dní

Aj keď Varovanie nebráni biddingu, je na mieste mať o ňom prehľad.

Odporúčanie – čo skontrolovať a čím by sa dala inzercia vylepšiť:

  1. Pozícia, na ktorej máte najviac preklikov a na ktorej najviac objednávok – tu sa dajú stratégie upravovať podľa toho, či preferujete viac preklikov, objednávok alebo či chcete napr. ušetriť
  2. Produkty, ktoré sú drahšie než 5 najlacnejších ponúk – toto môže byť jedna z informácií, ktorá vám pomôže odhaliť, prečo sa vašej inzercii nedarí podľa vašich očakávaní
  3. To, kde by ste si zmenou jedného dňa v dostupnosti mohli výrazne pomôcť – tzv. Zlomová dostupnosť (skladom, či do 3 dní, 3 dni, či týždeň, atď.)

Lukáš Horák

Lukáš sa v Mergade stará o väčšinu komunikácie v češtine. Prostredníctvom blogu, e‑mailu a sociálnych sietí pravidelne zásobuje čitateľa aktualitami z e‑commerce, novinkami a tipmi z Mergada. Pokiaľ práve nie je copywriter, užíva si príjemné veci ako badminton, výlety medzi utajené skvosty osemdesiatkovej hudby a plody mora podávané s červeným vínom.