Heureka splnila podmienky ÚOHS — čo by mali po novom e‑shopy vedieť o PPC režime reklamy

Daniel Czetner
19. 7. 2016
1 minúta čítania

Minule som v rozbore plnenia podmienok Úradu pre ochranu hospodárskej súťaže Heurekou sľúbil, že sa pozrieme podrobnejšie na niektoré novinky, ktoré boli na Heureke nasadené. Dnes sa zameriame na platenú inzerciu e‑shopov v PPC režime (bidding).

Novinky v platenej inzercii e‑shopov na Heureke

Počet produktov na produktovej karte, kde cenu prekliknutia stanovuje aukcia, vzrástol z 3 na 4.
Bidované ponuky sa zobrazia, ak sú v karte aspoň 4 ponuky. Predtým bolo potrebných aspoň 5.
Počet položiek v produktovej karte “od najnižšej ceny” zostane zachovaný na 5 + možnosť rozkliknúť ďalšie.

Význam noviniek pre správu reklamy

Hoci sa môže zdať, že uvedené zmeny sú drobné, treba im venovať pozornosť. Ak vypočítavate ceny za preklikly automaticky, je potrebné upraviť vaše algoritmy. A ak počítate ručne, je taktiež potrebné upraviť úvahy.
 
Nabudúce sa pozrieme na zmeny v Overené zákazníkmi.

Daniel Czetner

Daniela znáte ze slovenské podpory Mergada. Pomáhá řešit trable, píše návody do nápovědy a testuje novinky v Mergadu. V týmu má jasně nejdelší dredy a v drsnosti humoru se mu vyrovná snad jen spolupracovník Přemek.