Prejsť na hlavný obsah
  • Česky
  • Slovak
  • German
  • Austrian
  • English
  • Croatian
  • Hungarian
  • Polish
  • Serbian
  • Slovenian
  • German (Switzerland)
  • Systém
    MERGADO Editor
    MERGADO Audit
    MERGADO Pack
    MERGADO Store
    Facebook
    Heureka
    Google
    Ďalšie integrácie
  • Academy
    Ako začať
    Prípadové štúdie
    Blog
    Školenie
    Nápoveda/​FAQ
    Fórum
    MERGADO TV
  • Partneri
    Čo ponúkame partnerom
    Certifikovaní partneri
    Certifikovaní špecialisti
    Získajte certifikáciu
    Pre tvorcov e‑shopov
    Pre vývojárov aplikácií
  • Cenník
  • O nás
    Kontakt
    Kariéra
    Referencie
    Náš príbeh
    Press kit
Mergado na 30dní zadarmo
Prihlásiť sa Registrácia Registrácia
Mergado na 30dní zadarmo
Prihlásiť sa Registrácia Registrácia
  • Česky
  • Slovak
  • German
  • Austrian
  • English
  • Croatian
  • Hungarian
  • Polish
  • Serbian
  • Slovenian
  • German (Switzerland)
  1. Domov
  2. Blog
  3. CPC

CPC

Skratka CPC pochádza z angického Cost Per Click, čo môžeme voľne preložiť ako náklady za preklik. Ide o spôsob účtovania ceny inzercie. Celková inzercia je stanovená na základe počtu preklikov na web inzerenta. V praxi je často kombinovaná s aukčným princípom pre stanovenie výslednej ceny prekliku.

Odborné články o CPC najmä v spojení s vyhľadávačmi tovaru:

Koľko sa platí za prekliky na Heureke

Pre nárast návštevnosti e‑shopu z porovnávačov tovaru je dôležité nastavenie výšky ceny za preklik. Každý vyhľadávač si cenu za prekliky účtuje podľa vlastných podmienok. Urobte si prehľad, koľko sa platí za preklik na najväčšom slovenskom porovnávači – Heureka.sk.
19. 11. 2019
Novinky z porovnávačov cien

Novinky v Bidding Fox postrážia chod inzercie

Prichádzame s ďalšou nádielkou lišiackych noviniek. Vývojový tím BF pridal užitočné vlastnosti do diagnostiky aplikácie. Po novom tak ľahko vyhľadáte produkty, ktoré vypadli z biddingu, ktorým vypadlo meranie, či tie, pri ktorých dochádza k úpravám hodnôt CPC mimo Bidding Fox a automatický bidding preto nebeží správne.
03. 04. 2019
Aplikácie

České Favi mení ceny za preklik

E‑shop Favi asi nemusíme veľmi predstavovať. Na jeho stránkach nenájdete len nábytok, ale aj dekorácie, kúpeľne, kuchyne, sanity, či hobby. Po dvoch rokoch na českom trhu prichádza Favi s úpravou systému nastavovania cien za preklik.
16. 10. 2017
Novinky z porovnávačov cien

Aké ceny si vyhľadávače tovaru účtujú za preklik?

Cenové porovnávače sú obľúbeným spôsobom e‑shopov, ako sa dostať do povedomia zákazníkov. Aby sa ale nestratili v množstve výberu, môžu svoje pozície pri jednotlivých produktoch, či kategóriách udržiavať v popredí pomocou biddingu. Viete, aké hranice pre biddovanie majú jednotlivé porovnávače nastavené?
03. 08. 2017
Novinky z porovnávačov cien

Heureka splnila podmienky ÚOHS — čo by mali po novom e‑shopy vedieť o PPC režime reklamy

Minule som v rozbore plnenia podmienok Úradu pre ochranu hospodárskej súťaže Heurekou sľúbil, že sa pozrieme podrobnejšie na niektoré novinky, ktoré boli na Heureke nasadené. Dnes sa zameriame na platenú inzerciu e‑shopov v PPC režime (bidding).
19. 07. 2016
Novinky z porovnávačov cien

Ako na cenové porovnávače (8.diel) — Nastavenie cien preklikov v Mergade

Pokračovanie z minulého dielu o biddingu je tu. Vysvetlili sme si, čo je to bidding a ako funguje na Heureke. Toto všetko bola viacmenej “teória” k biddingu. Dnes si povieme a ukážeme ako to vyzerá v praxi, keď ste napr. marketingový konzultant alebo majiteľ e‑shopu a chcete si nastaviť ceny za preklik v aplikácii Mergado.
12. 01. 2016
Novinky z porovnávačov cien

Ako na cenové porovnávače (7.diel) — Nastavenie cien za preklik alebo tzv. bidding

V minulom článku sme sa venovali vytváraniu parametrov. Dnes sa bližšie pozrieme nato ako funguje stanovenie cien za prekliky alebo tzv. bidding na Heureke. Vysvetlíme si základy, ktoré umožnia začať pracovať s biddingom aj začiatočníkom.
05. 01. 2016
Novinky z porovnávačov cien

Nastavte ceny za prekliky svojho e‑shopu na Heureke či Zboží.cz jednoduchšie

Aby človek nastavil svojmu e‑shopu v Mergade ceny za prekliky, potreboval na to niekedy aj desiatky rôznych pravidiel. Najnovšie som pripravil pravidlo, ktoré túto prácu zjednoduší. Prečítajte si ako.
10. 08. 2015
Pracujeme s Mergadom

A nový cenník Heureky ste si prečítali?

Prečítali ste si aktualizovaný cenník preklikov Heureky podrobne? Nedávno ste mohli natrafiť na upozornenie na jeho aktualizáciu vo svojej e‑mailovej schránke. Vyberiem pre istotu pár zaujímavých bodov, a doplním ich o to, čo by ste mali poznať, i keď to nie je nič nové.
21. 10. 2014
Novinky z porovnávačov cien

Nejčtenější články

  • Ako v roku 2023 spravovať obrazovú reklamu? Automatizovane s použitím Feed Image Editora
  • Preklad feedu zo slovenčiny do češtiny. Zvládnete to s MERGADO Editorom a jeho aplikáciou Translate
  • 6 najčastejších chýb v GLAMI feede a ako ich odstrániť
  • Ako funguje Mergado a prečo je tak šikovné
  • Prečo je potrebné na registráciu do Mergada toľko osobných informácií a prečo sa toho nebáť

Kategorie

  • Pracujeme s Mergadom
  • Novinky z porovnávačov cien
  • Rozhovory
  • E-shopové riešenia a platformy
  • Aplikácie
  • Mergado Pack
  • Case Studies
  • E-commerce tipy
  • Zo života Mergada
  • S Mergadom do zahraničia
  • Novinky v Mergade
  • Mergado tipy

Oblíbená témata

Tipy pre prácu s MergadomHeurekaE-commerce akcieNovinkyTipy pre vašu inzerciuPravidlá v MergadeXML feedFeed Image EditorAdFormMergadoBidding FoxMergado PackMergadove aplikácieElementyGoogle Nákupy

Technický support

  • mergado@mergado.sk
  • +421 944 761 873
    (Po-Pia 9-16)

Fakturačný support

  • billing@mergado.com
  • +420 775 400 545
    (Po-Pia 10-15)

Dôležité odkazy

  • Podmienky používania
  • Vyhlásenie o cookies
  • Prihlásenie k odberu noviniek

Sociálne siete

Capterra

Prevádzkovateľom stránok MERGADO.sk je Mergado technologies, s. r. o., — Pavlovská 12, 623 00, Brno — IČ: 03570061 — DIČ: CZ03570061 — Podmienky používania
Mergado technologies, s. r. o. je členom koncernu Profitak group, s.r.o.