Prejsť na hlavný obsah

Príďte 12. októbra 2023 do Prahy na MERGADO MeetUp. VIAC INFORMÁCIÍ

  • Čeština
  • Slovak
  • English
  • Polish
  • Slovenian
  • Croatian
  • Serbian
  • German (Austria)
  • German (Germany)
  • German (Switzerland)
  • Hungarian
  • Systém
    MERGADO Editor
    MERGADO Audit
    MERGADO Pack
    MERGADO Store
    MERGADO Orders
    MERGADO Keywords
    MERGADO Translate
    MERGADO Marketplaces
    Facebook
    Heureka
    Google
    Ďalšie integrácie
  • Academy
    Ako začať
    Prípadové štúdie
    Blog
    Školenie
    Nápoveda/​FAQ
    Fórum
    MERGADO TV
  • Partneri
    Čo ponúkame partnerom
    Certifikovaní partneri
    Certifikovaní špecialisti
    Získajte certifikáciu
    Pre reklamné portály a shopsystémy
    Pre tvorcov e‑shopov
    Pre vývojárov aplikácií
  • Cenník
  • O nás
    Kontakt
    Kariéra
    Referencie
    Náš príbeh
    Press kit
MERGADO na 30dní zadarmo
Prihlásiť sa Registrácia Registrácia
MERGADO na 30dní zadarmo
Prihlásiť sa Registrácia Registrácia
  • Čeština
  • Slovak
  • English
  • Polish
  • Slovenian
  • Croatian
  • Serbian
  • German (Austria)
  • German (Germany)
  • German (Switzerland)
  • Hungarian
  1. Domov
  2. Blog
  3. CPC

CPC

Skratka CPC pochádza z angického Cost Per Click, čo môžeme voľne preložiť ako náklady za preklik. Ide o spôsob účtovania ceny inzercie. Celková inzercia je stanovená na základe počtu preklikov na web inzerenta. V praxi je často kombinovaná s aukčným princípom pre stanovenie výslednej ceny prekliku.

Odborné články o CPC najmä v spojení s vyhľadávačmi tovaru:

Využite ShopAlike na expanziu do zahraničia

Porovnávač Shopalike je jedným z veľkých hráčov nemeckého online trhu. Jeho služby zamerané na módu a nábytok využívajú nakupujúci v 13 európskych krajinách. Ak so svojim e‑shopom uvažujete nad inzerciou tovaru práve tu, sledujte, na čo všetko sa máte zamerať.
17. 04. 2020
| 3 minúty čítania

Koľko sa platí za prekliky na Heureke

Pre nárast návštevnosti e‑shopu z porovnávačov tovaru je dôležité nastavenie výšky ceny za preklik. Každý vyhľadávač si cenu za prekliky účtuje podľa vlastných podmienok. Urobte si prehľad, koľko sa platí za preklik na najväčšom slovenskom porovnávači – Heureka.sk.
19. 11. 2019
| 2 minúty čítania
Novinky z porovnávačov cien

Novinky v Bidding Fox postrážia chod inzercie

Prichádzame s ďalšou nádielkou lišiackych noviniek. Vývojový tím BF pridal užitočné vlastnosti do diagnostiky aplikácie. Po novom tak ľahko vyhľadáte produkty, ktoré vypadli z biddingu, ktorým vypadlo meranie, či tie, pri ktorých dochádza k úpravám hodnôt CPC mimo Bidding Fox a automatický bidding preto nebeží správne.
03. 04. 2019
| 3 minúty čítania
Aplikácie

České Favi mení ceny za preklik

E‑shop Favi asi nemusíme veľmi predstavovať. Na jeho stránkach nenájdete len nábytok, ale aj dekorácie, kúpeľne, kuchyne, sanity, či hobby. Po dvoch rokoch na českom trhu prichádza Favi s úpravou systému nastavovania cien za preklik.
16. 10. 2017
| 2 minúty čítania
Novinky z porovnávačov cien

Aké ceny si vyhľadávače tovaru účtujú za preklik?

Cenové porovnávače sú obľúbeným spôsobom e‑shopov, ako sa dostať do povedomia zákazníkov. Aby sa ale nestratili v množstve výberu, môžu svoje pozície pri jednotlivých produktoch, či kategóriách udržiavať v popredí pomocou biddingu. Viete, aké hranice pre biddovanie majú jednotlivé porovnávače nastavené?
03. 08. 2017
| 4 minúty čítania
Novinky z porovnávačov cien

Heureka splnila podmienky ÚOHS — čo by mali po novom e‑shopy vedieť o PPC režime reklamy

Minule som v rozbore plnenia podmienok Úradu pre ochranu hospodárskej súťaže Heurekou sľúbil, že sa pozrieme podrobnejšie na niektoré novinky, ktoré boli na Heureke nasadené. Dnes sa zameriame na platenú inzerciu e‑shopov v PPC režime (bidding).
19. 07. 2016
| 1 minúta čítania
Novinky z porovnávačov cien

Ako na cenové porovnávače (8.diel) — Nastavenie cien preklikov v Mergade

Pokračovanie z minulého dielu o biddingu je tu. Vysvetlili sme si, čo je to bidding a ako funguje na Heureke. Toto všetko bola viacmenej “teória” k biddingu. Dnes si povieme a ukážeme ako to vyzerá v praxi, keď ste napr. marketingový konzultant alebo majiteľ e‑shopu a chcete si nastaviť ceny za preklik v aplikácii Mergado.
12. 01. 2016
| 3 minúty čítania
Novinky z porovnávačov cien

Ako na cenové porovnávače (7.diel) — Nastavenie cien za preklik alebo tzv. bidding

V minulom článku sme sa venovali vytváraniu parametrov. Dnes sa bližšie pozrieme nato ako funguje stanovenie cien za prekliky alebo tzv. bidding na Heureke. Vysvetlíme si základy, ktoré umožnia začať pracovať s biddingom aj začiatočníkom.
05. 01. 2016
| 3 minúty čítania
Novinky z porovnávačov cien

Nastavte ceny za prekliky svojho e‑shopu na Heureke či Zboží.cz jednoduchšie

Aby človek nastavil svojmu e‑shopu v Mergade ceny za prekliky, potreboval na to niekedy aj desiatky rôznych pravidiel. Najnovšie som pripravil pravidlo, ktoré túto prácu zjednoduší. Prečítajte si ako.
10. 08. 2015
| 2 minúty čítania
Pracujeme s Mergadom

A nový cenník Heureky ste si prečítali?

Prečítali ste si aktualizovaný cenník preklikov Heureky podrobne? Nedávno ste mohli natrafiť na upozornenie na jeho aktualizáciu vo svojej e‑mailovej schránke. Vyberiem pre istotu pár zaujímavých bodov, a doplním ich o to, čo by ste mali poznať, i keď to nie je nič nové.
21. 10. 2014
| 1 minúta čítania
Novinky z porovnávačov cien

nejčtenější články

  • Revolúcia v odstraňovaní vodoznakov. Vo Feed Image Editore to zvládnete pomocou AI
  • Ako sme s MERGADOM napojili nového dodávateľa na e-shop a automatizovane rozšírili sortiment o 25 %
  • Čo je feed a prečo ho potrebujete vo svojej e-commerce stratégii
  • Presaďte svoje tipy na vylepšenie MERGADA. Odteraz nám môžete hovoriť do práce v rámci Research Group
  • Potrebujete prepojiť MERGADO Editor a FTP? Žiadny problém vďaka aplikácii MERGADO Drive

kategórie

  • Pracujeme s Mergadom
  • Novinky z porovnávačov cien
  • Rozhovory
  • E-shopové riešenia a platformy
  • Aplikácie
  • Mergado Pack
  • Case Studies
  • E-commerce tipy
  • Zo života Mergada
  • S Mergadom do zahraničia
  • Novinky v Mergade
  • Mergado tipy

obľúbené témy

Tipy pre prácu s MergadomTipy pre vašu inzerciuXML feedHeureka.skNovinky v MergaduPravidlá v MergadeMergadove aplikácieFeed Image EditorMergadoMergado PackZboží.czAdFormE-commerce akcieBidding FoxGoogle Nákupy

Technický support

  • mergado@mergado.sk
  • +421 944 761 873
    (Po-Pia 9-16)

Fakturačný support

  • billing@mergado.com
  • +420 775 400 545
    (Po-Pia 10-15)

Dôležité odkazy

  • Podmienky používania
  • Vyhlásenie o cookies
  • Prihlásenie k odberu noviniek

Sociálne siete

Capterra

Prevádzkovateľom stránok MERGADO.sk je Mergado technologies, s. r. o., — Pavlovská 12, 623 00, Brno — IČ: 03570061 — DIČ: CZ03570061 — Podmienky používania
Mergado technologies, s. r. o. je členom koncernu Profitak group, s.r.o.