CPC


CPC je skratkou anglických slov Cost Per Click. Predstavuje priemerné náklady na jeden preklik a využívá sa ako ukazovateľ pri vyhodnocování PPC reklamy. Svoju rolu hrá pr inzercii na Heureke, Pricemanii, či NajNákupe, pretože všetky tieto vyhľadávače produktov účtujú aspoň časť ceny inzercie práve v PPC režime.

Odborné články o CPC:

Cenové porovnávače sú obľúbeným spôsobom e-shopov, ako sa dostať do povedomia zákazníkov. Aby sa ale nestratili v množstve výberu, môžu svoje pozície pri jednotlivých produktoch, či kategóriách udržiavať v popredí pomocou biddingu. Viete, aké hranice pre biddovanie majú jednotlivé porovnávače nastavené?

Minule som v rozbore plnenia podmienok Úradu pre ochranu hospodárskej súťaže Heurekou sľúbil, že sa pozrieme podrobnejšie na niektoré novinky, ktoré boli na Heureke nasadené. Dnes sa zameriame na platenú inzerciu e-shopov v PPC režime (bidding).

Pokračovanie z minulého dielu o biddingu je tu. Vysvetlili sme si, čo je to bidding a ako funguje na Heureke. Toto všetko bola viacmenej "teória" k biddingu. Dnes si povieme a ukážeme ako to vyzerá v praxi, keď ste napr. marketingový konzultant alebo majiteľ e-shopu a chcete si nastaviť ceny za preklik v aplikácii Mergado.

V minulom článku sme sa venovali vytváraniu parametrov. Dnes sa bližšie pozrieme nato ako funguje stanovenie cien za prekliky alebo tzv. bidding na Heureke. Vysvetlíme si základy, ktoré umožnia začať pracovať s biddingom aj začiatočníkom.

Aby človek nastavil svojmu e-shopu v Mergade ceny za prekliky, potreboval na to niekedy aj desiatky rôznych pravidiel. Najnovšie som pripravil pravidlo, ktoré túto prácu zjednoduší. Prečítajte si ako.

Prečítali ste si aktualizovaný cenník preklikov Heureky podrobne? Nedávno ste mohli natrafiť na upozornenie na jeho aktualizáciu vo svojej e-mailovej schránke. Vyberiem pre istotu pár zaujímavých bodov, a doplním ich o to, čo by ste mali poznať, i keď to nie je nič nové.




Odoberať RSS - CPC