Nastavte ceny za prekliky svojho e-shopu na Heureke či Zboží.cz jednoduchšie

O stanovení ceny za prekliky v XML

Ceny za prekliky stanovuje e-shop buď v administrácii Heureky či Zboží.cz, alebo priamo v XML pomocou značiek HEUREKA_CPC, MAX_CPC či MAX_CPC_SEARCH. Podľa mňa stanovenie v XML pomocou Mergada nasledujúce výhody:

  • Na stránke Produkty je možné vytvoriť výbery produktov veľmi prepracovane - pomocou všetkých elementov a podmienok, pokojne niekoľkých zároveň. To umožní veľmi presné zacielenie jednotlivých cien za preklikov.
  • Správa inzercie je na jednom mieste. Nie je potrebné hľadať nastavenia v každom vyhľadávači tovaru zvlášť (ak vám z tímu odišiel kolega, ktorý mal toto na starosti a vy ste skúmali čo je kde nastavené, viete čo myslím).
  • Možno využiť pokročilé nástroje Mergada.

Ako užívatelia nastavovali ponuky za kliknutia doposiaľ

Spôsobov bolo mnoho. Od ručnej editácie jednotlivých položiek po automatizované prihodenia k minimálnej cene za prekliky. Najčastejšie však používatelia postupovali tak, že si na stránke Produkty vytvorili rôzne výbery produktov a každému z nich potom pomocou pravidla stanovili určitú hodnotu elementu MAX_CPC, MAX_CPC_SEARCH, HEURKA_CPC, TOLL, podľa toho, o aký export šlo.

Novinka v nastavení cien za prekliky

Nové pravidlo umožní v jednom pravidle nastaviť ceny za prekliky pre viac rôznych výberov produktov naraz. Tým ušetrí čas súčasného klikania v administrácii Mergada. Viď nasledujúci náhľad.

Nové pravidlo v Mergadu

Náhľad nového pravidla pre hromadné stanovenie cien za prekliky.
 

Vyskúšajtejte si nové pravidlo. Pokračujte do Mergada >

Pridať nový komentár