Ako nastavovať užívateľské účty agentúrnych pracovníkov v MERGADE

Lukáš Horák
28. 11. 2023
2 minúty čítania

Využíva vaša marketingová agentúra MERGADO na správu inzercie klientskych e‑shopov? Zistite, ako ideálne nastaviť užívateľské účty vašich zamestnancov tak, aby mohli s MERGADOM pohodlne pracovať alebo vidieť potrebné dáta.

Využíva vaša marketingová agentúra na správu inzercie klientskych e‑shopov MERGADO? Zistite, ako ideálne nastaviť užívateľské účty vašich zamestnancov tak, aby mohli s MERGADOM pohodlne pracovať alebo vidieť potrebné dáta. Vaše vedenie tak bude mať dobrý prehľad, kto na čom pracuje. V tomto krátkom článku nájdete krátke odporúčanie, ako na nastavovanie účtov postupovať.

Vytvorte si hlavný účet pre firmu ak tomu ľubovoľný počet účtov 

Každá agentúra si môže používateľské účty svojich pracovníkov vytvárať akokoľvek potrebuje. My odporúčame, aby vaša agentúra mala jeden hlavný účet, ktorý by slúžil na fakturáciu a nastavovanie oprávnení ďalších spolupracovníkov. A každý jej zamestnanec, ktorý s MERGADOM pracuje, mal vlastný účet s oprávnením na zápis alebo iba na čítanie.

Vďaka tomuto nastaveniu v Histórii projektovHistórii e‑shopov prehľadne uvidíte, kto a kedy v klientskych projektoch niečo urobil.

V prípade, že pre vašu agentúru niektorý pracovník prestane pracovať, jeho prístupy do MERGADA od klientskych e‑shopov jednoducho z hlavného účtu odoberiete.

Aké úrovne oprávnenia v MERGADE existujú

  • vlastník – môže byť len jeden, platí poplatky za MERGADO (ide o fakturačný kontakt a je naň vedená fakturácia) a udeľuje prístup ostatným užívateľom
  • právo na zápis – tento užívateľ môže vykonávať všetky nastavenia okrem pridania ďalších členov, MERGADO používa bezplatne (nechodia mu faktúry)
  • právo na čítanie – toto nastavenie môžete využiť napríklad pre klienta alebo juniorského kolegu, MERGADO používa bezplatne (nechodia mu faktúry)

Čo všetko potrebujete vedieť o agentúrnom účte v MERGADE

1. Komu chodia faktúry za MERGADO?

  • Aj keď na správe e‑shopu v MERGADE spolupracuje väčší počet ľudí, faktúry chodia iba užívateľovi, ktorý má úlohu tzv. vlastníka. Ako jediný má kompletné prístupové práva
  • Detaily ohľadom nastavovania fakturácie uvádzame v tomto videu.

2. Ako prenesiem fakturáciu na niekoho iného?

  • V časti Nastavenia užívateľov stačí zmeniť úlohu vlastníka na iného užívateľa (editáciou niektorého z existujúcich užívateľov alebo zaslaním pozvánky novému užívateľovi). Následne mu začnú chodiť faktúry a pôvodnému vlastníkovi chodiť prestanú.
  • Prvotný vlastník zostane pripojený k e‑shopu v MERGADE aj naďalej. Zmení sa mu však oprávnenie na typ Zápis a môže tak vykonávať všetky úpravy feedov vrátane zmazania celého obsahu. Tento stav trvá dovtedy, kým mu nový vlastník nezruší prístup alebo si ho prvotný vlastník sám neodoberie.
  • Skontrolujte si, kto všetko má k vášmu e‑shopu v MERGADE prístup a zrušte prípadné staré kontakty.

3. Na aký e‑mail chodia faktúry za MERGADO?

Faktúry chodia na e‑mail užívateľa s rolou vlastníka:

Dúfame, že ste si ujasnili všetko, čo o právach užívateľských účtov v MERGADE a ich nastavení potrebujete vedieť. 

Máte ďalšie otázky? Kontaktujte nás na technickej podpore.

Mohlo by vás zaujímať:

Lukáš Horák

Lukáš sa v Mergade stará o väčšinu komunikácie v češtine. Prostredníctvom blogu, e‑mailu a sociálnych sietí pravidelne zásobuje čitateľa aktualitami z e‑commerce, novinkami a tipmi z Mergada. Pokiaľ práve nie je copywriter, užíva si príjemné veci ako badminton, výlety medzi utajené skvosty osemdesiatkovej hudby a plody mora podávané s červeným vínom.